Кожен четвертий виборець у Києві не визначився з мером - соціологія
Київ • УНН
КИЇВ. 21 жовтня. УНН. 25% виборців в Києві не визначилися з тим, кого підтримуватимуть на виборах мера столиці. Про це свідчать результати соціологічного дослідження, проведеного ТОВ "Роботизовані телесистеми", передає УНН.
Так, за даними соціологів, рейтинги кандидатів в мери наступні:
- Віталій Кличко - 36,3%,
- Ірина Верещук - 8,5%,
- Андрій Пальчевський - 7,7%,
- Сергій Притула - 7,7%,
- Михайло Поживанов - 6,4%
- Олексій Кучеренко - 6,1%
- Олександр Попов - 4,9%
- Олександр Омельченко - 3,7%
- Ігор Смешко - 2,1%
- Сергій Гусовський - 1,7%
- Андрій Іллєнко - 1,6%
- Микола Томенко - 1,2%
- Борислав Береза - 0,8%
- Юрій Левченко - 06%
- Єгор Фірсов - 0,5%.
Також, за даними соціологів, вибори мера Києва будуть проходити в два тури. Найвищі шанси вийти в другий тур у чинного градоначальника Віталія Кличка і кандидата від "Слуги народу" Ірини Верещук.
За словами директора компанії-автора дослідження Антона Соколова, на вибір киян може вплинути як рейтинг, так і антирейтинг кандидатів. Соколов уточнив, що антирейтинг високий у Віталія Кличка, Олександра Омельченка та Олександра Попова.
"Найменший антирейтинг у молодих політиків, які тільки заявилися. Вони не встигли себе ще проявити і якось дискредитувати", - додав Соколов.
Що стосується 25% киян, які не визначились з вибором - їхні голоси можуть бути розподілені непропорційно, каже соціолог.
"Виборець, який не визначився - він більше схильний голосувати проти чогось, проти якоїсь проблеми", - додав він.
Опитування проводилося з 17 по 18 жовтня серед жителів міста Києва, вибірка репрезентативна за віком і статтю. Було опитано 2000 респондентів шляхом телефонного голосування. Похибка дослідження не перевищує 2,8%.
Нагадаємо, експерти вже не виключають програшу Кличка в другому турі виборів, наголошуючи, що у мера сформувався надвисокий антирейтинг.