"Азов" не має стосунку до спроб депутата Святаша розгромити розплідник для такс – заява
Київ • УНН
КИЇВ. 30 травня. УНН. Спецпризначенці “Азов” обурені появою інформації про начебто їхню причетність до спроб депутата Дмитра Святаша розгромити розплідник для такс. Про це вони зазначили у відповіді на запит УНН.
“Дійсним повідомляємо, що ОЗСП “Азов”:
- відповідно до покладених на нього завдань, боронить нашу державу від російських окупантів, перебуваючи у складі сил ООС;
- особовий склад ОЗСП “Азов” систематично вдосконалює свою бойову майстерність в навчальних центрах та на полігонах, та не задіяний у сумнівних кримінальних діях;
- ніколи не контактував з такими особами, як народний депутат України від групи “Відродження” Дмитро Святаш та Віталій Кулик;
- ніяким чином не причетний до будь-якої діяльності, насамперед ініційованої Д.Святашем, згідно з наданим посиланням на (Святаш.leaks)”, - зазначили спецпризначенці.
В “Азові” додали, що розцінють появу дискредитуючої спецпризначенців інформації як “чергову спробу проросійських сил, представником яких і є так званий “народний обранець” Д.Святаш”, підірвати довіру громадян України до ОЗСП “Азов”.
Водночас, вони не несуть відповідальність за колишніх колег-зрадників, наголосили в “Азов”.
“Ми не несемо відповідальності за дії колишніх бійців ОЗСП “Азов”, які зрадили нашим традиціям і на теперішній час працюють на прихильників В.Путіна, таких як Д.Святаш”, - резюмували спецпризначенці.
Нагадаємо, на Facebook сторінці “Святаш.leaks” та деяких ЗМІ опублікована переписка начебто між нардепом Дмитром Святашем та його співрозмовником Віталієм Куликом, де останній просить нардепа посприяти у закритті розплідника для такс, а той у свою чергу обіцяє домовитися з представниками “Азов” або “Східного корпусу”, аби розплідник для собак розгромили битами.
Раніше УНН повідомляв, що через компанії, пов’язані з народним депутатом від групи “Відродження” Дмитром Святашем та його партнером Василем Поляковим, в Україні реалізують заборонені російські автобуси “ПАЗ” Олега Дерипаски. Здебільшого такі автобуси купують комунальні підприємства за державні кошти.