Авіакатастрофа в Індонезії: слідчі сподіваються на дані другої "чорної скриньки"
Київ • УНН
КИЇВ. 19 січня. УНН. У відомстві з розслідування авіаційних подій Індонезії все ще сподіваються відновити мовний самописець з кабіни екіпажу (CVR) літака Sriwijaya Air, що розбився, щоб краще розуміти інформацію, отриману з реєстратора польотних даних (FDR). Про це заявив у вівторок слідчий Національного комітету з безпеки на транспорті (KNKT) Нурчайхо Утомо, передає УНН з посиланням на Reuters.
Інформація, що зберігається на реєстраторі польотних даних, була завантажена і включає 370 параметрів, а також 27 годин записів, що охоплюють 18 польотів, включаючи аварію, повідомив Утомо у відеозверненні.
Параметри стосуються даних, що записуються системами літака, включаючи траєкторію польоту, швидкість, потужність двигуна і конфігурації закрилків.
370 параметрів, на які посилається Утомо, є збільшенням у порівнянні з 330 параметрами, про які було оголошено в п'ятницю, зазначає видання.
"Ми дійсно сподіваємося, що CVR зможе підтримати дані, отримані нами з FDR", - сказав Утомо.
Як повідомив в п'ятницю офіцер ВМС, індонезійські водолази знайшли корпус мовного самописця, але все ще шукають блок його пам'яті.
Пошуки мовного самописця і потерпілих були продовжені в понеділок на три дні з можливістю подальшого продовження.
Національний комітет з безпеки на транспорті Індонезії планує випустити попередній звіт щодо катастрофи впродовж 30 днів після аварії відповідно до міжнародних стандартів. Представники США і Сінгапуру допомагають з розслідуванням.
Літак Boeing 737-500, якому було 26 років, зазнав аварії в Яванському морі невдовзі після зльоту з Джакарти 9 січня з 62 людьми на борту. Українців на борту не було.
Додамо, "чорні скриньки" бувають двох типів: FDR - Flight data recorder (бортовий самописець польотних даних) і CVR - Cockpit voice recorder (мовний самописець в кабіні екіпажу).