Facebook скасує заборону на політичну рекламу в США

Facebook скасує заборону на політичну рекламу в США

Київ  •  УНН

 • 11492 перегляди

КИЇВ. 4 березня. УНН. Facebook Inc починаючи з 4 березня знімає тимчасову заборону на політичну рекламу в США, йдеться в повідомленні компанії, передає УНН спираючись на Reuters.

Деталі

Соціальний медіа-гігант протягом місяця зберігав мораторій на політичну, передвиборну і соціальну рекламу, який він ввів в рамках зусиль по боротьбі з дезінформацією і зловживаннями в зв’язку з минулорічними президентськими виборами у США, що минули 3 листопада.

Зокрема, інший медіа-гігант, корпорація Google, яка в грудні зняла свою власну заборону на політичну рекламу, пізніше відновила її після штурму Капітолію США 6 січня прихильниками колишнього президента Дональда Трампа. Google зняв заборону на минулому тижні.

Як пише Reuters, демократичні і республіканські цифрові стратеги стверджують, що такі заборони були занадто широкими і не змогли вирішити проблему органічної дезінформації на платформах.

Раніше, в середу, Комітет з демократичної кампанії Конгресу (DCCC) і Комітет з демократичної кампанії Сенату (DSCC) виступили із заявою, в якій критикували Facebook за те, що він не взяв на себе зобов’язань за чітку дату припинення заборони, заявивши, що заморожування ускладнило кампанії і організації по роботі з виборцями.

Що передувало

У лютому у Facebook вирішили зменшити кількість політичного контенту в соцмережі. У Компанії пояснили це скаргами з боку користувачів.

Зокрема, засновник соцмережі Марк Цукерберг під час останнього фінансового звіту сказав, що компанія все частіше чує від користувачів, що вони не хочуть, аби політичний контент займав всю стрічку новин.

Нещодавно стало відомо, що у Facebook, в межах боротьби з дезінформацією про вакцини в онлайн-рекламі, ненавмисно блокують повідомлення, що рекламують вакцинацію від COVID-19.