"Аврора Мультимаркет" розпочала благодійний збір на дрони для ЗСУ через United24

"Аврора Мультимаркет" розпочала благодійний збір на дрони для ЗСУ через United24

Київ  •  УНН

 • 1089236 перегляди

КИЇВ. 25 лютого. УНН. Мережа мультимаркетів «Аврора» разом з ініційованою Президентом України фандрейзинговою платформою «United24» до річниці незламності оголосила масштабну благодійну кампанію «Шлях до Перемоги», яка триватиме з 22 лютого по 05 квітня 2023 року, передає УНН.

Мета — збір коштів на закупівлю розвідувальних дронів RQ-35 Heidrun для ЗСУ.

«Шлях до Перемоги» долучається до збору на «Армію дронів», який проводить зараз зірка «Зоряних воєн», амбасадор United24 Марк Гемілл.

«У житті все не так, як у кіно. Не існує жодних супергероїв у плащах, лицарів-джедаїв, машин часу або чарівних паличок. Натомість є мільйони реальних людей, які протистоять справжньому злу. І вони потребують реальної підтримки. Ми можемо їм допомогти. Кожна ваша пожертва наближає перемогу світла над темрявою та робить кожного з нас трішечки супергероєм. Справжнім», — Марк Гемілл, амбасадор United24, зірка «Зоряних воєн».

Також до благодійної акції долучились українські зірки Оля Полякова, Анна Трінчер та POSITIFF, які у межах кампанії записали пісню «Шлях до Перемоги».

«За останній рік ми докорінно змінилися. Попри особистісні трансформації ми стали міцнішими, витривалішими, більш усвідомленими в тому, хто ми є і в чому наша унікальність. Ми навчилися жити під повітряні тривоги та пуски ракет, не втратили жаги до життя, ховаючись в укриттях, та знаємо ціну кожного нового дня. І аби ця ціна була меншою, разом з United24 та ТМ «Аврора» ми відкриваємо масштабний збір на «Армію дронів» для наших безстрашних воїнів. Долучайтеся! Бо в єднанні — наша сила, а значить, і Перемога!» — говорить співачка Оля Полякова.

Анна Трінчер зазначила, що для неї участь у таких кампаніях дуже важлива: «Це не перша спільна акція з «Авророю», і я дуже вдячна за цю пропозицію, адже впевнена, що наші зусилля підуть на благо нашій країні, допоможуть наблизити Перемогу. Я неодноразово чула про необхідність і важливість дронів на фронті, тому з радістю беру участь в акції та запрошую всіх українців долучитися до неї. Разом ми — рушійна сила, і у змозі допомогти нашим захисникам. Слава Україні!»

Щоб приєднатися до акції, потрібно купити товар на суму від 80 грн в мережі мультимаркетів «Аврора» та отримати благодійну фішку з героями коміксів всього за 2 грн. Гривня з кожної проданої фішки йтиме на покупку дронів.

Додатково фішки можна отримувати за придбання товарів брендів-партнерів або просто купувати на касі магазину за 10 грн. Для зберігання 30 колекційних фішок передбачені спеціальні стилізовані тубуси.

Особливість акції «Шлях до Перемоги» — два випуски патріотичних коміксів, кожен з яких коштуватиме 77 грн. Весь прибуток від продажу коміксів, фішок та тубусів буде перераховано через платформу «United24». Також усі охочі можуть просто задонатити будь-яку суму на банку акції в Monobank.

«Вся команда «Аврори» щиро дякує клієнтам та генеральним партнерам — брендам «Videx» та «Panasonic» — за підтримку благодійних ініціатив. Маємо надію, що цього разу вдасться зібрати ще більше коштів на закупівлю дронів RQ-35 Heidrun. Це надважлива місія, адже розвідувальні безпілотники — очі нашої армії. Вони допомагають викривати підступні плани ворога та зберігати життя нашим захисникам. Кожна копійка з проданих фішок, тубусів та коміксів буде направлена на покупку дронів через платформу «United24». За кожну гривню — відзвітуємо. Тож рухаймось разом до нашої спільної Перемоги, адже це сьогодні ціль №1 для кожного українця», — говорить Роман Сівковський, директор з маркетингу мережі «Аврора».

Ідея проєкту належить продюсерській компанії «Art Nation Loyalty», яка об’єднала кращих художників та сценаристів у роботі над героїчними коміксами про опір українців у перші місяці російсько-української війни. У 10 мальованих історіях висвітлені реальні події, які підтримували багатьох у складний час: про острів Зміїний, легендарного Привида Києва, фортецю «Азовсталь», та інші.

Едуард Ахрамович, генеральний продюсер Art Nation Loyalty, зазначає: «Кампанії мають відповідати вимогам часу. Немає більшої мрії для українців, ніж Перемога. У «Шляху до Перемоги» ми змогли об’єднати зусилля бізнесу, громадськості та публічних осіб — це надзвичайно цінно. До того ж цей проєкт відкриє світу справжніх супергероїв сучасності, які поруч та щодня ведуть боротьбу на стороні світла. Ми цінуємо відкритість «Аврори» до нових ідей та постійну підтримку благодійних ініціатив».

«У дитинстві я захоплювався супергероями з коміксів, їхньою відвагою, справедливістю й незламністю. Сьогодні боротьба добра зі злом відбувається вже не на сторінках художніх творів, а в нашому повсякденному житті. Справжніми супергероями для мене стали наші захисники й захисниці. Завдяки їм Україна перетворилась на приклад нескореності, єдності та віри у перемогу добра. Благодійна кампанія «Шлях до Перемоги» — це спосіб віддати шану Героям, які борються за нашу незалежність», — поділився своїми думками стосовно благодійної акції POSITIFF.