Експерт пояснив, що впливає на впізнаваність та споживання горілчаних брендів
Київ • УНН
КИЇВ. 16 червня. УНН. Дані соціологічного дослідження за підсумками першого кварталу 2020 року засвідчили ріст упізнаваності та популярності одних горілчаних ТМ та падіння цих показників в інших. За словами експерта Олексія Дорошенка, значний вплив на такі параметри брендів має, в першу чергу, маркетингова діяльність виробників, передає УНН.
“Ті бренди, які сьогодні більш-менш вкладають кошти у маркетинг - їх впізнаваність зростає. Якщо торговельна марка горілки вже користується впізнаваністю, і всі кошти направляються на прибуток і значно менше на маркетинг - їх впізнаваність дещо падає. І це традиційна річ для тих, хто займається алкоголем. Спочатку ти багато вкладаєш, а потім просто користуєшся брендом. Тому і впізнаваність хоч і незначно, але падає. І коли ти починаєш менше вкладати у маркетинг - тебе менше купують і впізнають.
Хочеш підтримувати бренд - продовжуєш маркетингові активності час від часу”, - радить він.
Загалом, споживач, обираючи горілку, як і будь-який інший алкгольний напій, орієнтується одразу на декілька критеріїв, пояснює експерт.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Український алковиробник представив горілку преміум-сегменту
“Споживач, перш за все, якщо говоримо про горілку, звертає увагу на її безпечність, на неможливість підробки. Це для горілчаних виробів досить суттєво. Якщо важко підробити, то це у людей з грішми завжди користується попитом.
На сучасні тенденції теж звертають увагу. Наприклад, деякі ТМ грають на екологічності.
І коли ми говоримо про мас-маркет, то звісно, що значну роль відіграє й ціна. Для споживача це – важливо”, - сказав Дорошенко.
Нагадаємо, за І кварталу 2020 року (по відношенню до аналогічного періоду торік) соціологи зафіксували найбільший ріст впізнаваності таких горілчаних брендів: Finlandia (+5,9%), "На березових бруньках" (+5,3%), Prime (+4,3%), Absolut (+3,6%), "Зубровка" (+3,6%), Green Day (+ 2,9%), "Козацька Рада" (+2,4%).
При цьому, дещо "впала" впізнаваність таких горілчаних ТМ, як: "Хлібний Дар" (-4,4%), "Мороша" (-4,2%), а також ТМ "Nemiroff" (-1,4%) і "Хортиця" (- 0,1%).