Як змінюється вплив в Україні: власники бізнесу нової хвилі, як АТБ і Rozetka тіснять "сировинних" бізнесменів

Як змінюється вплив в Україні: власники бізнесу нової хвилі, як АТБ і Rozetka тіснять "сировинних" бізнесменів

Київ  •  УНН

 • 25117 перегляди

КИЇВ. 29 червня. УНН. Представники бізнесу нової хвилі, які не мають відношення до старих політичних еліт і підсумками спірної приватизації 90-х, стрімко підсилюють свої позиції з точки зору впливовості. Про це пише тижневик “Новое время” у редакційному спецпроекті “Топ-100 найвпливовіших людей України в 2021 році”.

“Споживчі настрої українців, що зміцнюються з кожним днем, дозволили Геннадію Буткевичу, акціонеру мережі супермаркетів АТБ — найбільшої приватної компанії країни, злетіти на цілих 36 позицій — до 28-го місця”, — зазначають журналісти в редакційному коментарі до рейтингу, порівнюючи новий рейтинг з підсумками торішнього.

За темпами “злету” впливовості Буткевич, чия корпорація АТБ управляє національною мережею з більше 1 200 магазинів-дискаунтерів, випередив бізнесмена-політика Вадима Новінського і секретаря Радбезу Олексія Данілова, рейтинги впливовості яких за рік підвищилися лише на 31 і 21 позицію відповідно. Найбільші провали впливовості показали політики старої генерації, а також звільнені топчиновники — вони швидко з’являються в рейтингах впливовості завдяки посаді, але з її втратою настільки ж швидко їхній вплив розчиняється.