Кабмін схвалив низку кадрових рішень: кого звільнили та призначили
Київ • УНН
КИЇВ. 29 грудня. УНН. Кабінет міністрів України знову призначив Євгена Крамаренка головою Державного агентства України з управління зоною відчуження. Також було ухвалено ще низку кадрових рішень. Про це за підсумками урядового засідання інформує представник уряду в парламенті Тарас Мельничук, пише УНН.
Деталі
Мельничук повідомляє, що уряд призначив:
• Кошеленка Костянтина Борисовича заступником Міністра соціальної політики України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації;
• Солодку Інну Василівну державним секретарем Міністерства охорони здоров’я України;
• Крамаренка Євгена Григоровича Головою Державного агентства України з управління зоною відчуження;
• Малу Марію Вікторівну першим заступником Голови Державного агентства з енергоефективності та енергозбереження;
• Білька Віктора Валерійовича заступником Голови Державного агентства з енергоефективності та енергозбереження;
• Поліщука Віктора Петровича заступником Голови Державної служби статистики України;
• Бондаря Дмитра Володимировича заступником Голови Державної служби України з надзвичайних ситуацій.
За його словами, звільнено:
• Новікову Ірину Юріївну з посади заступника Міністра економіки України;
• Бушкова Валерія Геннадійовича з посади заступника Міністра соціальної політики України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації;
• Поліщука Віктора Петровича з посади заступника Державного секретаря Кабінету Міністрів України;
• Білошицького Руслана Миколайовича з посади заступника Голови Державної служби України з надзвичайних ситуацій;
• Кошеленка Костянтина Борисовича з посади заступника Голови Фонду державного майна України.
Окрім того, тимчасово покладено виконання обов’язків:
• державного секретаря Міністерства економіки України на Бояркіну Олену Анатоліївну.
Доповнення
Президент України Володимир Зеленський призначив головою Харківської обласної державної адміністрації Олега Синєгубова, який до цього був очільником Полтавської ОДА.