“Барбі” провалилась у Південній Кореї через феміністичний підтекст фільму

“Барбі” провалилась у Південній Кореї через феміністичний підтекст фільму

Київ  •  УНН

11 серпня 2023, 11:29 • 2928081 перегляди

КИЇВ. 11 серпня. УНН. Незважаючи на касовий успіх у всьому світі, рожева комедія “Барбі” не викликала ажіотаж у Південній Кореї, через відсутність культурної ностальгії за іграшкою та настороженість щодо феміністичного меседжу фільму, передає УНН із посиланням на Hollywood Reporter.

Деталі

Хоча “Барбі” Ґрети Ґервіґ штурмом взяв світовий кінопрокат і побив численні рекорди — фільм подолав позначку в 1 мільярд доларів трохи більше ніж за два тижні — він не знайшов відгуку у глядачів у Південній Кореї. Деякі оглядачі називають причиною культурні відмінності, особливо феміністичний меседж фільму.

За даними Корейської кіноради, “Барбі” вдалося посісти лише восьме місце в корейському прокаті за вихідні 4-6 серпня, зібравши 273 414 доларів, при цьому рівень попереднього продажу квитків становив лише 1,2%, порівняно з 35,8% у другої половини “Барбенгаймера” — “Оппенгаймера” Крістофера Нолана, який вийде в прокат у Південній Кореї 15 серпня. З моменту виходу фільму “Барбі” на екрани 19 липня було продано 518 172 квитки (загальна сума зборів склала 3,8 млн доларів).

Кінокомпанія Warner Bros. знала, що “Барбі” зіткнеться з проблемами як у Кореї, адже в цій країні, де поширені гендерна нерівність та антифеміністичні настрої, акцент фільму — хоч і надихаючий — на розширенні прав і можливостей жінок міг викликати дискомфорт.

“З огляду на те, як гендер політизувався і став поляризуючим питанням у Кореї за останні кілька років, молодь, здається, легко втомлюється від дискусій навколо гендеру. Це настільки чутлива тема для молодого покоління, на яке спрямований фільм, що вони хочуть її повністю уникнути”, — каже Кан Ю-Чжон, професор культурного контенту в Університеті Каннам у місті Йонгін.

Дехто припускає, що фільм, можливо, постраждав від того, що його феміністичний підтекст не був чітко прописаний у місцевій маркетинговій кампанії.

“Я не могла зрозуміти, чому Голлівуд так захопився Барбі, можливо, тому, що вона ніколи не була нашою (іграшкою — ред.)”, — сказала Канг Хе Чжун, продюсерка корейських фільмів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Warner Bros Japan вибачилася за невдалу відповідь на мем про “Барбінгеймера” і атомну бомбу