За останні 12 місяців українці купили майже 700 тис. упаковок “Медихроналу” для боротьби з похміллям

За останні 12 місяців українці купили майже 700 тис. упаковок “Медихроналу” для боротьби з похміллям

Київ  •  УНН

 • 24224 перегляди

КИЇВ. 30 грудня. УНН. Препарат “Медихронал” від фармацевтичної компанії “Дарниця” виявився найбільш затребуваним засобом боротьби з похміллям, а також симптомами гострої алкогольної інтоксикації серед українців. За даними компанії Proxima Research, за останні 12 місяців покупці придбали майже 700 тис. упаковок "Медихронал-Дарниця", що становить близько 70% загального обсягу придбаних засобів такого типу. Про це повідомляє пресслужба фармвиробника, передає УНН.

Деталі

За інформацією компанії-виробника, фахівці “Дарниці” займалися його розробкою разом із вченими Інституту біохімії ім. О.В. Палладіна НАН України. У результаті їм вдалося досягти того, що препарат допомагає не тільки швидко та ефективно усунути симптоми алкогольного сп'яніння та похмілля, але й боротися з залежністю.

Одна упаковка "Медихронал-Дарниця" складається з двох пакетиків: компоненти препарату спеціально упакували окремо, щоб забезпечити стабільність при зберіганні. Змішувати їх потрібно безпосередньо перед вживанням.

Фармацевтична компанія “Дарниця” заснована в 1930 році. З 1998 року є лідером в Україні за обсягом виробництва ліків у натуральному вираженні. Місія компанії – допомагати медичним працівникам та пацієнтам покращувати якість життя завдяки науці, інноваціям та доступності кожному. Портфоліо компанії включає 210 брендів лікарських засобів. На підприємстві функціонують 14 виробничих ліній, сертифікованих за стандартом GMP. Продукція “Дарниці” експортується в 15 країн світу. Бенефіціари компанії – сім'я Загорій.