Дослідження: споглядання кавових напоїв викликає той же ефект, що їх вживання

Дослідження: споглядання кавових напоїв викликає той же ефект, що їх вживання

Київ  •  УНН

 • 18005 перегляди

КИЇВ. 1 квітня. УНН. Просте споглядання кави еспресо, капучіно або латте може надавати вам бадьорості і енергії, як ніби ви його вже випили, заявили канадські вчені. Про це повідомляє УНН з посиланням на Daily Mail.

Дослідники вважають, що люди настільки сильно асоціюють каву зі "збудженням", що досить просто побачити "нагадування про кофеїн", щоб активувати ділянки нашого мозку, які контролюють те, наскільки ми бадьорі і уважні.

Дослідження проводилося Університетом Торонто під керівництвом Сема Магліо, доцента по маркетингу.

"Люди часто стикаються з нагадуваннями, пов'язаними з кавою, або думають про каву, фактично не беручи його. Ми хотіли подивитися, чи існує якийсь зв'язок між кавою і порушенням, що якби ми просто піддали людей впливу сигналів, пов'язаних з кавою, їх фізіологічне збудження посилилося б, як якщо б вони дійсно випили кави", заявив Магліо.

Експерименти проводилися як в західних країнах, так і в східних.

Було проведено чотири окремі експерименти за участю до 342 учасників в кожному.

Учасники виконали різні завдання, такі як створення фіктивної маркетингової кампанії для вигаданого бренду чаю або кави, виміряли частоту серцевих скорочень і повідомили про те, як вони себе відчували.

Результати показали, що учасники, які стикалися з нагадуваннями, пов'язаними з кавою, думали "в більш конкретних, точних термінах".

Вони також відчували, що час минув швидше, ніж ті, кому показали чашку чаю.

Дослідники помітили, однак, що сигнали кави більше впливали на тих, хто виріс на Заході.

"У Північній Америці у нас є цей образ досвідченого керівника, що поспішає на важливу зустріч з потрійним еспресо в руках", - сказав Магліо.

"Між вживанням кофеїну і збудженням існує такий зв'язок, який може бути відсутнім в інших культурах".

Нагадаємо, у Львові засудили до штрафу організатора міні-заводу з виготовлення фальсифікованої кави. Підроблений напій реалізовували на ринках та у невеличких торгових закладах.