В АМКУ розпочали дослідження конкуренції на ринку авіаційного пального

В АМКУ розпочали дослідження конкуренції на ринку авіаційного пального

Київ  •  УНН

 • 10101 перегляди

КИЇВ. 15 лютого. УНН. Антимонопольний комітет України розпочав дослідження на ринках авіаційного пального, метою якого є визначення стану конкурентного середовища. Про це йдеться у повідомленні АМКУ, передає УНН.

Так, Комітет має на меті виявити і визначити наявні на ринках проблеми, які перешкоджають розвитку конкуренції, забезпечити контроль за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції та у разі потреби підготувати за результатами дослідження пропозиції щодо здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції.

Для цього Комітет буде досліджувати такі питання:

- стан конкуренції на ринках авіаційного пального;

- поведінку учасників цих ринків;

- існування бар’єрів вступу на ринок;

- визначення проблемних аспектів цих ринків та причин їх виникнення тощо.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: С.Корецький заявив, що через роботу нелегалів на ринку пального відсутня чесна конкуренція

"За наявності у суб’єктів господарювання, в тому числі у потенційних учасників ринків, інформації, яка може бути використана Комітетом під час дослідження зазначених вище питань, пропонуємо надсилати її на електронну адресу: [email protected].

З метою з’ясування кола учасників, які діють на ринку авіаційного пального, товарних та територіальних меж ринку; обсягу ринку; бар’єрів вступу на ринок та факторів, що стримують розвиток конкуренції, Комітет очікує отримати інформацію від Державної служби статистики України, Державної фіскальної служби України, Міністерства енергетики та вугільної промисловості України", - йдеться у повідомленні.

В АМКУ також планують звернути до учасників ринку - імпортерів палива, щодо надання інформації про проблемні питання, які існують на ринках авіаційного пального.

Як повідомляв УНН, МЕРТ своїм наказом ввів санкції проти 16 трейдерів скрапленого газу в Україні.

За оцінками експертів, таким чином вітчизняний ринок скрапленого газу зазнає значного удару, адже йдеться про блокування зовнішньоекономічної діяльності компаній, що постачають близько 40% скрапленого газу.