Експерт проаналізувала передвиборчі ролики Ірини Верещук: вирізняються людяністю та відвертістю
Київ • УНН
КИЇВ. 21 вересня. УНН. Передвиборчі ролики кандидата на посаду міського голови Києва Ірини Верещук підкупають гуманністю та простотою. Таку думку у коментарі УНН висловила політичний експерт Світлана Кушнір.
“Верещук, яка іде на посаду мера Києва від партії “Слуга народу”, намагається продовжити лінію, якої трималася партія під час виборів Президента України. Що це не просто політик, або чиновник, а це, в першу чергу, людина. У якої є свої переваги, яка розумна і тому подібне.
Один з таких роликів Верещук яскраво демонструє це — вона у ньому показує своє робоче місце, розповідає і показує, що в неї там у столику лежать — сімейні фото. І зрозуміло, що це викликає симпатію у дуже багатьох людей.
Людям цікаво спостерігати, як вона розглядає фотографії своїх батьків, або сина. Тобто, фактично, це така емоційна прив’язка. Особисто мені ці ролики симпатичні, вони мені, як у нас кажуть, “заходять”, — розповіла вона.
Крім того, за словами Кушнір передвиборчі ролики кандидата від “Слуги народу” вирізняються тим, що містять соціальну місію.
“Місію спортивну, сімейних цінностей. Можу сказати, що „Слуга народу“ в цьому плані молодці, вміють знаходити людей, якось їх налаштовувати. І виборці знайдуться, прийдуть, і будуть голосувати за партію „Слуга народу“, за Верещук, тому що буде довіра саме до неї. Її презентація себе, як кандидата, є досить правильною і виваженою”, — додала вона.
А ще — ролики Верещук, не містять агресії, а тому така медійна кампанія “йде правильним шляхом”, резюмувала експерт.
Нагадаємо, що у передвиборчих роликах Ірини Верещук є ті, що розповідають про неї, її професійний шлях, освіту, службу в армії, родину та погляди. А є такі, які демонструють особливість жінок: з одного боку пропагують їх соціальну місію виховувати дітей, а з іншого показують, що жінка може бути сильною, спортивною, а може бути і поліцейським, і захисником також.
Як писав УНН, за спостереженнями політологів, на місцевих виборах у соцмережах працюють “ботами” з метою дискредитації кандидатів-конкуретів.