ОПОРА: партії витратили на рекламу в Facebook близько 2 млн доларів – вказали в 9 разів менше
Київ • УНН
КИЇВ. 22 липня. УНН. Під час політичної кампанії на виборах до Верховної Ради партії вказали у звітах суму, в 9 разів меншу за ту, яку вони витратили на розміщення реклами у Facebook. Про це в ефірі одного з телеканалів повідомила координатор Громадянської мережі Опора Ольга Айвазовська, передає кореспондент УНН.
«Було багато чорного піару. Однозначно, це особливість цієї кампанії, тому що в нас набагато більше учасників, конкурентів, і очевидно що інколи ця конкуренція діє в межах їхніх моральних рамок, а закон не досить часто чіткий, і, нажаль, в нас я б сказала досить багато ресурсів йдуть поза виборчими фондами . Навіть коли ОПОРА прокалькулювала, скільки було оплачено політичної реклами лише на Facebook, то згідно з нашими оцінками сума коштів в 9 разів менша у звітах політичних партій, ніж реально оприлюднена Facebook щодо кожної сторінки, на якій оприлюднювалась політична реклама», - сказала Айвазовська.
З її слів, за розрахунками ОПОРИ, близько 2 млн дол. США політичні партії витратили тільки на офіційних сторінках.
«В звітах вони нажаль про це забули сказати», - додала вона.
Як повідомляв УНН, раніше в ОПОРІ оприлюднили дані про те, що в межах періоду виборчої кампанії партії та кандидати витратили на політичну рекламу у Facebook понад 1 млн. 800 тисяч доларів США, або 48 млн гривень.