Партії та кандидати витратили на політичну рекламу у Facebook понад 48 млн гривень – ОПОРА

Партії та кандидати витратили на політичну рекламу у Facebook понад 48 млн гривень – ОПОРА

Київ  •  УНН

 • 11478 перегляди

КИЇВ. 19 липня. УНН. В межах періоду виборчої кампанії партії та кандидати витратили на політичну рекламу у Facebook понад 1 млн. 800 тисяч доларів США, або 48 млн гривень. Про це йдеться в звіті за результатами спостереження ОПОРИ на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року Громадянської мережі “ОПОРА”, передає УНН.

“В межах періоду виборчої кампанії партії та кандидати витратили на політичну рекламу у Facebook понад 1 млн. 800 тисяч доларів США (48 млн гривень). Більше 1 мільйона доларів на рекламні оголошення політичного характеру витратили публічні сторінки, що просували політичні партії та лідерів партійних виборчих списків. Вдвічі менше — близько 500 тисяч доларів — сягали витрати в рамках просування публічних сторінок з агітацією за кандидатів у одномандатних округах”, — зазначили в організації.

В ОПОРІ підкреслили, що на сьогодні відсутні дієві механізми контролю за обігом коштів, витрачених на рекламу в інтернеті кандидатами і партіями, а також за дотриманням ними вимог щодо порядку фінансування передвиборної агітації в ході розміщення реклами в соціальних мережах.

Як повідомляв УНН, в ОПОРІ прокоментували комп’ютери від кандидата у нардепи Лучкова.