Американці стали більше пити: горілка займає третину їх ринку

Американці стали більше пити: горілка займає третину їх ринку

Київ  •  УНН

 • 8711 перегляди

КИЇВ. 2 травня. УНН. Третина ринку алкогольних напоїв в Сполучених Штатах Америки займає горілка, передає УНН з посиланням на Forbes.

Відзначається, що у 2017 році в США продажі горілки зросли на 3% - до 6,2 млрд дол., у порівнянні з показниками 2016 року.

Показники продажів американського віскі також продемонстрували зростання - 8,1% - до 3,4 млрд дол. за рік. Разом з цим, зросли продажі текіли - на 9,9%, до 2,7 млрд дол., ірландського віскі - на 12,8%, до 897 млн ​​дол., коньяку - на 13,8%, до 1,6 млрд дол.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Берліні назвали кращу українську горілку 2018 року

В цілому в 2017 році компанії, що входять до складу Spirits (власник низки підприємств з виробництва горілки, настоянок, коньяків і бренді, вин, шампанського, вермутів і слабоалкогольних напоїв - ред.), збільшили продажі спиртних напоїв на 4% - до 26,2 млрд дол.

Нагадаємо, що українська горілка вважається однією з кращих у світі. Тому, як розповів УНН директор з маркетингу Beverage Trading Company Олексій Безуглий, переплачувати нашим співвітчизникам за іноземну горілку немає ніякого сенсу.

"Віскі, ром, вермути і навіть вино іноземного виробництва, як правило, кращі українських аналогів. Але якщо йдеться про горілку, то українська продукція займає високі місця в світовому рейтингу. Знову ж, наприклад, наш бренд горілки Medoff, за останній рік він отримав 10 нагород на світових дегустаційних конкурсах у США, Німеччині, Бельгії і т.д.

В цілому, саме українська горілка вважається однією з кращих в світі, і тому тут точно не варто переплачувати за іноземну етикетку", - розповів він.