Яблуко чи груша: Apple все-таки дозволить Prepear використовувати грушу як логотип
Київ • УНН
КИЇВ. 11 лютого. УНН. Компанія Apple майже півроку боролася з програмою Prepear (або Super Healthy Kids) за порушення права на свою торгову марку і врешті погодилася на використання груші як логотипу Prepear. Про це повідомляє The Verge, деталі на сайті УНН.
Ще в серпні 2020 року американська корпорація Apple звинуватила засновників програми Prepear в тому, що їхні логотипи надто схожі між собою,( логотип Prepear – нахилена зелена груша з невеликим листочком) що в свою чергу порушує права на їх торгову марку.
Проте конфлікт вирішився мирним шляхом – зміна форми листка, що прикріплений до груші, за проханням Apple. Співзасновник компанії Prepear повідомляє, що неймовірно задоволений вирішенням цієї проблеми і запевняє, що змінить логотип додатку протягом наступних тижнів.
Подібні претензії Apple вже мала. Це стосувалося логотипу німецької велосипедної доріжки у 2019 році та норвезької політичної партії.