Ярославський йде в онлайн-бізнес: його група DCH стала власником маркетплейсу LeBoutique

Ярославський йде в онлайн-бізнес: його група DCH стала власником маркетплейсу LeBoutique

Київ  •  УНН

 • 18304 перегляди

КИЇВ. 2 лютого. УНН. Група DCH відомого українського бізнесмена Олександра Ярославського стала власником популярного українського онлайн-маркетплейсу LeBoutique. Про операцію з придбання цього онлайн-бізнесу група повідомила на своєму офіційному сайті, передає УНН.

"Група DCH придбала у приватних інвесторів 100% корпоративних прав онлайн-маркетплейсу LeBoutique, одного з провідних гравців українського онлайн-fashion-ритейлу. DCH планує розвивати платформу LeBoutique з метою закріплення за нею статусу галузевого лідера і створення сучасного і зручного для користувачів українського онлайн-продукту", - сказано в повідомленні.

LeBoutique - одна з найпопулярніших українських онлайнових торгових майданчиків, що спеціалізується на продажі одягу, взуття, сумок і аксесуарів від відомих західних і українських брендів.

DCH бачить в цій угоді можливості для спільного динамічного розвитку інших бізнесів групи Ярославського.

"Інвестиція в LeBoutique є логічним продовженням стратегії DCH, спрямованої на розвиток онлайн-каналів продажів на додаток до існуючих офф-лайн торгових майданчиків", - повідомляє група Ярославського. Як відомо, DCH володіє сучасними торгово-розважальними центрами "Караван" в найбільших мегаполісах України - Києві, Харкові та Дніпрі.

"Очікується позитивна синергія онлайн-маркетплейсу з банком "Кредит Дніпро" в частині обробки платежів і продуктів споживчого кредитування для клієнтів LeBoutique", - відзначили в DCH про можливості співпраці між бізнесами групи.

Олександр Ярославський, український бізнесмен, входить за розміром статку в ТОП-10 списку Forbes Ukraine. Володіє групою DCH (dch.com.ua), яка об'єднує активи в сфері фінансів, промисловості і гірничо-видобувній промисловості, транспорті, будівництві і девелопменті.