Українці стали економити: на одязі, взутті та алкоголі
Київ • УНН
КИЇВ. 23 вересня. УНН. Українці зменшили витрати на алкогольні напої і тютюнові вироби, а також на одяг та взуття. Про це свідчать дані Держстатистики, передає УНН.
Так, у ІІ кварталі 2020 року співвітчизники витратили на алкоголь і тютюн 48,9 млрд грн, тоді як у І кварталі 2020 року - 52,4 млрд грн (- 6,6%).
Витрати українців на продукти харчування та безалкогольні напої також впали - на 4,9%, до 278,6 млрд грн.
На одяг і взуття у ІІ кварталі цього року жителі України витратили 27,6 млрд грн (-20%), на транспорт - 50,4 млрд грн (-18%).
Загалом, у ІІ кварталі 2020 року кінцеві споживчі витрати українців склали 649,2 млрд грн, що на 11% менше, ніж у І кварталі 2020 року.
Як писав УНН, в Україні з наступного року може подорожчати алкоголь. Все через наміри КМУ підняти акциз одразу на 11%.
В парламенті, щоправда, вже висловилися проти такої ідеї: кажуть, що алкогольний ринок щойно почав виходити з тіні, створювати робочі місця і збільшувати податкові відрахування. У разі ж стрімкого підняття акцизу та ще й на фоні відчутного збідніння споживача, держава знову штовхне алковиробника у сіру зону.
Як писав УНН, до ТОП-5 надійних виробників алкоголю в Україні фахівці відносять: "Баядера - Груп" (ТМ "Хлібний дар"), "Глобал Спірітс" (УДК) (ТМ "Хортиця"), "ЛВН Лімітед" (ТМ "Немірофф"), ЛГЗ "Прайм" (ТМ "Прайм", "Др. Житник",
"Малинівка") і ТОВ "Атлантіс" (ТМ "Грін Дей").