Третина алкогольного ринку США "належить" горілці
Київ • УНН
КИЇВ. 12 вересня. УНН. На американському ринку алкоголю за підсумками 2017 року значно зросла частка крафтового і бутикових пропозицій. Про це йдеться у звіті американської компанії Impact Databank, передає УНН.
Відзначається, що основний внесок у розвиток крафтового і бутикового алкоголю внесли великі і основні гравці ринку США.
"Перші 25 брендів міцного алкоголю в США збільшили за рік обсяг продажів на 4,6% до 104 млн 9-літрових ящиків. Це склало 46% від усього обсягу продажів міцного алкоголю в країні.
Два роки тому аналогічна цифра становила 43%. Обсяг продажів за рік перших 25 брендів збільшився на 4,5 млн ящиків. На весь інший ринок припав приріст всього в 0,5 млн ящиків", - сказано у звіті.
Уточнюється, що в цілому американський ринок міцних напоїв в 2017 році виріс на 2,3% до 227 млн ящиків.
При цьому на американському ринку міцного алкоголю на частку горілки припадає 1/3 від всього обсягу продажів.
Як писав УНН, український горілчаний бренд Medoff увійшов в ТОП-10 горілчаних брендів світу.
Більш того, за даними рейтингу найуспішніших горілчаних брендів "Клуб мільйонерів - 2018" (Millionaires club 2018), Medoff істотно наростив обсяги своїх продажів у світі - до +6%.
За цим показником український бренд обійшов таких лідерів світового горілчаного ринку, як Smirnoff (показав приріст продажів +2%), Absolut (показав приріст +3%), Svedka (показав приріст 0%), Five Lakes (показав приріст +2%).