На тлі повернення спеки: в Укрзалізниці розповіли, на яких напрямках поїзди з кондиціонерами

На тлі повернення спеки: в Укрзалізниці розповіли, на яких напрямках поїзди з кондиціонерами

Київ  •  УНН

 • 18148 перегляди

Read in English

Майже 400 вагонів Укрзалізниці гарантовано мають справні кондиціонери, тоді як ще близько 650 вагонів мають застарілі системи кондиціонування, які можуть працювати з перебоями під час літньої спеки.

Майже 400 вагонів Укрзалізниці мають кондиціонери, у фірмових поїздах, тоді як ще близько 650 вагонів мають застарілі системи кондиціонування, які можуть працювати з перебоями під час літньої спеки, повідомили в Укрзалізниці у четвер, пише УНН.

Деталі

"У цей вікенд спека обіцяє повернутися знов, а отже питання, як зробити свою поїздку в поїзді максимально комфортною, знову набирає актуальності", - зауважили в Укрзалізниці і розповіли більше на "найспекотнішу" тему.

"Гарантовано забезпечені функціональною системою кондиціонування майже 400 вагонів Укрзалізниці: насамперед такі вагони стоять у складі поїздів №92/91 Львів - Київ, №106/105 Одеса - Київ, №63/64 Харків - Львів, №12/11 Львів - Одеса, №29/30 Київ - Ужгород, №15/16 Харків - Ясіня, №17/18 Харків - Ужгород та низки інших фірмових поїздів", - вказали в УЗ.

Повідомляється, що всі вони марковані позначкою "сніжинки" в застосунку та на сайті Укрзалізниці.

"Ще близько 650 вагонів теж мають кондиціонери, але застарілої модифікації, тому можуть працювати з перебоями. Ми не маркуємо такі вагони позначкою "сніжинки" попри фізичну наявність кондиціонера. За максимальних температур повітря охолодження в цьому вагоні може бути слабким, тому вже на етапі покупки ми про це сигналізуємо відсутністю "сніжинки", - повідомили в УЗ.

Доповнення

Перед сезоном літніх перевезень залізничники, за даними УЗ, відремонтували системи кондиціонування на 168 вагонах: це вже зараз допомагає зробити подорожі більш комфортними.

Система кондиціонування повітря у вагонах, як повідомляється, має свої особливості: вона починає працювати за 20 хвилин після відправлення поїзда, а повну потужність кондиціонер набирає, коли поїзд рухається зі швидкістю понад 40 км/год.

"Цікаво, що наявність або відсутність кондиціонування у вагоні напряму не впливає на вартість квитка в ньому, оскільки остання формується переважно залежно від довжини маршруту, фірмовості поїзда, категорії вагона та класу місця", - зазначили в УЗ.

Температурна норма у вагонах з кондиціонуванням, як вказано, має коливатися в межах +22…+26 ℃.