В Instagram тестують рекламу, яку не можна пропустити

В Instagram тестують рекламу, яку не можна пропустити

Київ  •  УНН

4 червня 2024, 17:50 • 102109 перегляди

Read in English

Instagram тестує рекламу з таймерами зворотного відліку, які змушують користувачів переглядати всю рекламу, перш ніж переходити до перегляду іншого вмісту, подібного до реклами на YouTube.

Instagram тестує рекламу, яку не можна пропустити. Такі рекламні оголошення супроводжуються таймером зворотного відліку, що не дозволяє користувачам переглядати щось інше, допоки не закінчиться реклама. Про це пише TechCrunch з посиланням на заяву представника Meta, передає УНН

Деталі 

Ми завжди тестуємо формати, які можуть принести користь рекламодавцям. За результатами тестування ми інформуємо, чи будуть офіційні зміни в Instagram

- пояснив у розмову з виданням співробітник Meta. 

У виданні відзначають, що нова  функція зробить Instagram схожим безкоштовну версію YouTube, яка вимагає від користувачів переглядати рекламу перед відео і під час.

Instagram оновить правила, аби допомогти у просуванні профілям з невеликою аудиторією1 травня 2024, 00:09 • 21625 переглядiв

Ймовірно, Instagram також розгляне можливість піти цим шляхом, враховуючи, що з роками він також змінився, щоб стати більше мережею для обміну відео завдяки таким функціям, як Stories і Reels

Нову функцію "рекламної паузи" спочатку помітив користувач програми Instagram Ден Леві, який опублікував відповідний скриншот на X. Instagram не дозволяв згортати рекламу. Інші користувачі також писали, що іноді помічали цю функцію.

Нагадаємо

Компанія Meta Platforms, якій належать соціальні мережі Facebook та Instagram повідомила, що маркуватиме зображення, що були згенеровані ШІ інших компаній.