TikTok не пройшов тест на здатність виявляти дезінформацію щодо виборів у ЄС

TikTok не пройшов тест на здатність виявляти дезінформацію щодо виборів у ЄС

Київ  •  УНН

 • 29896 перегляди

Read in English

TikTok не зміг виявити 16 рекламних роликів, що містять дезінформацію про вибори до Європейського парламенту, створених Global Witness, і схвалив їх через помилку модератора, незважаючи на порушення правил.

TikTok не виявив дезінформацію про вибори в ЄС. Про це повідомляє Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки SPRAVDI, передає УНН.

Деталі

Правозахисна організація Global Witness створила 16 рекламних оголошень з дезінформацією про вибори до Європарламенту, але соцмережа TikTok не змогла виявити їхню неправдиву інформацію.

Оголошення надихали на голосування через Інтернет та смс-повідомлення, містивши помилкові дані про виборців.

Попри те, що реклама порушувала політику TikTok, всі 16 оголошень були схвалені через помилку модератора. У той час як інші соцмережі відхилили або частково відхилили ці рекламні матеріали, відтак, соцмережа X відхилила всі 16 рекламних оголошень з дезінформацією, а YouTube – 14.

У співпраці з адміністрацією соцмережі: ЦПД блокуватиме в Україні ТікТок-канали, що поширюють російську пропаганду15 квіт. 2024, 10:59 • 17641 перегляд