Стартував конкурс на керівника залізничних вантажоперевезень: голова ТСК Гришина назвала критерії оцінки

Стартував конкурс на керівника залізничних вантажоперевезень: голова ТСК Гришина назвала критерії оцінки

Київ  •  УНН

 • 28328 перегляди

КИЇВ. 10 серпня. УНН. Голова Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради з питань оцінки критичного стану “Укрзалізниці” Юлія Гришина прокоментувала старт відбору кандидатів на посаду члена правління компанії, відповідального за вантажні перевезення, передає УНН.

Процес відбору, за її словами, організовує залучене HR- агентство. Успішний кандидат за визначеними критеріями оцінки повинен мати:

— не менше 10 років досвіду роботи з процесами комерційної діяльності у сфері вантажних перевезень у залізничних компаніях;
— мінімум 5 років досвіду на посадах старшого керівництва;
— доведений досвід в розробці довгострокових бізнес-стратегій, глибокі практичні знання з економіки, досвід стратегічного та інвестиційного планування, успішної реалізації IT-рішень і цифровізації бізнес-проектів.

Додатковою перевагою буде знання англійської мови та досвід роботи в міжнародних компаніях.

Крім того, кандидати повинні мати повну вищу освіту за спеціальністю фінанси, ділове адміністрування, економіка, право або інженерія.

А ще, успішний кандидат повинен буде мати стратегічне бачення, управлінський авторитет та лідерські навички, володіти дипломатичною мудрістю.

“Особисто я деякі критерії оцінки не розділяю, проте згодна з тим, що ця людина повинна мати не менше 10 років досвіду на залізничних вантажоперевезеннях і бажано профільну освіту. І головне, майбутній член правління повинен користуватися беззаперечною довірою та авторитетом серед українських залізничників. На цьому буде наполягати наша ТСК”, — прокоментувала Гришина.

В контексті

Минулого року “УЗ” отримала рекордний збиток − 12 млрд грн, з яких 8 млрд грн — втрати на вантажних перевезеннях. У НАБУ порахували, що занижені тарифи на вантажні перевезення за останні два роки завдали збитків “Укрзалізниці” загалом на 17 млрд грн.

Голова ТСК з питань оцінки критичного стану “Укрзалізниці” Юлія Гришина своєю чергою пояснила, що занижені тарифи в першу чергу потрібні фінансово -промисловим групам, які користуються послугами залізниці. Іншими словами, на збитках “Укрзалізниці” багатіють олігархи.

Варто додати, що антикорупціонери активізували свою роботу лише після створення профільної ТСК у Верховній Раді. До цього часу вони ігнорували корупцію на залізниці і демонстрували нульові показники. Минулого року, наприклад, вони направили до суду лише одну справу п’ятирічної давнини.

Крім того, висновки ТСК стали підставою занепокоєння РНБО, яка своїм рішенням доручила Кабміну терміново змінити керівництво компанії.

Нині стартував конкурс на обрання нових членів Наглядової Ради та правління “УЗ”.