Служба екстреної допомоги "112" в Україні прийняла майже півмільйона викликів, зокрема понад п'ять тисяч мовою жестів – МВС

Служба екстреної допомоги "112" в Україні прийняла майже півмільйона викликів, зокрема понад п'ять тисяч мовою жестів – МВС

Київ  •  УНН

 • 48888 перегляди

Read in English

З моменту свого заснування українська служба екстреної допомоги 112 отримала майже півмільйона дзвінків, у тому числі понад 5500 - жестовою мовою. Служба, яка наразі охоплює Київ та п'ять інших областей, має на меті розширити свою діяльність на всю країну.

Майже пів мільйона викликів громадян були прийняті та опрацьовані від моменту запуску служби 112. Про здобутки проєкту повідомили в МВС України, передає УНН.

Не підбиваємо підсумки, а розповідаємо про проміжні результати проєктів, які вдалося реалізувати цього року …. Від моменту запуску на 112 надійшло вже майже пів мільйона викликів громадян.

— зазначили у МВС.

Деталі

Зокрема, за уточненням від МВС оператори Служби 112 прийняли від початку роботи проєкту понад 470 000 викликів. Зокрема, більше, ніж п’ять тисяч дзвінків були опрацьовані жестовою мовою.

Служба 112 – це також про доступність. Оператори володіють іноземними мовами. Також на лінію можуть звернутися люди з порушенням слуху чи мовлення. Фахівці вже опрацювали понад 5500 звернень жестовою мовою за допомогою відеозв’язку.

– зазначили у пресслужбі.

На сьогодні виклик екстрених служб за номером 112 доступний, окрім столиці й столичного регіону, ще у п’яти областях України: Вінницькій, Житомирській, Львівській, Черкаській та Чернігівській.  

У планах проєкту зробити лінію 112 доступною на всій території України.

"Напрацювали чіткі кроки розвитку і знаємо, що робити далі! Працюємо над тим, аби єдиний екстрений номер 112 був доступний по всій країні", – пообіцяли у відомстві.

Нагадаємо

У липні Міністерство внутрішніх справ успішно впровадило службу 112 у Києві, що стає єдиним номером для повідомлення про будь-які надзвичайні ситуації. Комунікаційний центр 112 вже працює, обробляючи вхідну інформацію та забезпечуючи покриття по всій столиці. 

А у грудні комунікаційний центр Служби 112 запрацював  ще у п'ятьох регіонах України.