$41.550.04
46.750.13

Фільми жахів - головні касові хіти 2024 року: рейтинг Deadline

Київ • УНН

 • 151940 перегляди

У 2024 році малобюджетні фільми жахів стали найприбутковішими, очоливши рейтинг Deadline. Серед лідерів: "Тихе місце: День перший", "Носферату" та "Усміхайся 2".

Фільми жахів - головні касові хіти 2024 року: рейтинг Deadline

У 2024 році найбільш прибутковими фільмами були не супергеройські екшени чи голлівудські франшизи з сотнями мільйонів доларів у бюджеті, а малобюджетні фільми жахів. Про це повідомляє Deadline, пише УНН.

Деталі

Як свідчать дані Deadline’s Most Valuable Blockbuster Tournament, у топі найбільш прибуткових релізів року опинилися саме фільми жахів - малобюджетні, але надзвичайно вигідні для кіностудій.

Очолив рейтинг приквел до франшизи американської компанії Paramount - "Тихе місце: День перший". Стрічка принесла студії 83,6 млн доларів чистого прибутку. Попри відсутність основного акторського складу та зміну режисера, стрічка зібрала 52,2 мільйона доларів у перші вихідні, що стало найкращим стартом у всій серії. Режисером був Майкл Сарноскі, якому разом із автором франшизи Джоном Красінскі вдалося зберегти інтерес до світу виживання серед монстрів і масштабувати франшизу, перенісши дію інопланетян в апокаліптичний Нью-Йорк.

Головні ролі виконали Люпіта Ніонго та Джозеф Квінн.

"Грішники" зібрали у світі понад 160 млн доларів за два вікенди: у США новий фільм Раяна Куглера потіснив "Minecraft"28.04.25, 16:22 • 91201 перегляд

На другому місці - "Носферату" режисера Роберта Еггерса. Його візія авторської інтерпретації класичного образу Дракули стала першою подібною стрічкою з часів фільму Френсіса Форда Копполи 1992 року.

Історичний готичний хорор із Біллом Скарсгардом у головній ролі несподівано став хітом різдвяного прокату та забезпечив кінокомпанію Focus Features 70 млн прибутку доларів. Зокрема, як пояснює ЗМІ, історичний фільм жахів зазвичай доволі складно зняти. Доказом того, що у кінокомпанії Focus Feature вийшов хіт, став перший трейлер, який зібрав 65 мільйонів переглядів по всьому світу, що стало рекордом для спеціалізованого лейблу Universal. А "приманкою" кампанії від віце-голови Focus Джейсона Кессіді став слоган трейлера - "Він іде!" - не кажучи вже про те, що образи Білла Скарсгарда в ролі монстра не були показані в матеріалах. 

Netflix представляє новий тип субтитрів для людей без порушень слуху26.04.25, 15:15 • 3408 переглядiв

Третім за прибутковістю став сиквел "Усміхайся 2" від кінокомпанії Paramount, який зумів повторити успіх першої частини і заробити 55,4 млн доларів. Кампанія просування виявилась майже настільки ж лячною, як сам фільм. 

Просування "Усміхайся 2" включало кампанію для Скай Райлі Скотт, включно з рекламними щитами, трафаретним мистецтвом крейдою і дикими постами по всьому Лос-Анджелесу, які дражнили тим, що виходить її новий сингл. У день запуску трейлера арт був оновлений, щоб розкрити кампанію для "Усміхайся 2".  Сингл "Grieved You" також був випущений разом з ліричним відео, а потім і музичним кліпом. Подібно маркетинговому трюку оригінального фільму 2022 року, Paramount відправила "божевільних усміхнених людей" на зйомки на спортивних заходах. 

Режисерка фільму "Я знаю, що ви скоїли минулого літа" хотіла повернути Геллар24.04.25, 09:58 • 107630 переглядiв

Не менш помітною стала й стрічка "Не говори зі злом" — ремейк датсько-голландського психологічного трилера, який попри скромний старт у 11,2 млн доларів, приніс Universal $50 млн завдяки дешевому виробництву і співпраці з Blumhouse.

Джейсон Блум був шанувальником оригінального фільму, але хотів зробити ремейк з більш щасливим кінцем. Блум звернувся до продюсерів оригінального фільму і отримав їхню згоду. Вартість виробництва фільму становила 15 млн доларів, чотири дні зйомок відбулися в Хорватії, а решта 37 - в Англії з податковим вирахуванням у розмірі 25%. Так само, як Blumhouse раніше торкнулася темного боку Джеймса Макевоя, так само вона зробила і тут, в історії про сім'ю, яку запрошують погостювати в котеджі іншої сім'ї в сільській місцевості. У міру того, як тривають вихідні, вони розуміють, що їхні господарі неабияк заплуталися. 

ВВС покаже документальну стрічку про "злети і падіння" скандального музичного магната P. Diddy23.04.25, 19:02 • 11430 переглядiв

Замикає п’ятірку фільм "Довгоніг" від інді-дистриб’ютора Neon, який зробив ставку на атмосферу, інтригу та Ніколаса Кейджа у ролі серійного вбивці. Прибуток від прокату фільму сягнув 48 млн доларів.

Попри невеликий бюджет - менш ніж $10 млн, профінансований компанією C2 - фільм здобув величезну увагу завдяки авангардній маркетинговій кампанії, за якої в таємниці був образ головного антагоніста аж до самої прем’єри фільму. Перший вікенд у США приніс стрічці 22,4 млн доларів - найкращий результат в історії Neon.

"Довгоніг" став першим проєктом у співпраці Neon із режисером Осгудом Перкінсом, а вже цієї осені компанія випустить ще два його фільми - "Мавпочку" і "Хранителя".

Зірка фільмів "Мамонт" і "Ной" Софі Найвайде померла у віці 24 років23.04.25, 17:38 • 8273 перегляди

Brent
$65.54
Bitcoin
$104,613.90
S&P 500
$5,664.27
Tesla
$297.16
Газ TTF
$35.54
Золото
$3,234.64
Ethereum
$2,578.26