Проти нової команди Міноборони готуються медіа-провокації: хто за цим стоїть, і чому має втрутитися СБУ

Проти нової команди Міноборони готуються медіа-провокації: хто за цим стоїть, і чому має втрутитися СБУ

Київ  •  УНН

 • 317410 перегляди

Read in English

Нова команда міністерства оборони України зіткнулася з потужною інформаційною атакою та потенційними брудними медіа-провокаціями, ймовірно, організованими колишніми постачальниками продовольства для Збройних Сил, які прагнуть відновити свою монополію на ринку продовольчого забезпечення ЗСУ.

Чергова потужна інформаційна атака, яка цими днями триває на нову команду Міноборони України та керівництво "Державного оператора тилу", з великою долею ймовірності завершиться брудними медіа-провокаціями проти конкретних осіб. Таку інформацію УНН отримав з власних джерел.

В цілому, схема цієї замовної кампанії практично не відрізняється від попередніх: так звані, "експерти" з усіх питань, більшість з яких до повномасштабного вторгнення співпрацювала з проросійськими силами, публікують на своїх сторінках у соцмережах пости, які одразу ж із гучними заголовками тиражуються обраним пулом сайтів і tg-каналів.

Об’єктом "нищівної" традиційно є система організації харчування Збройних сил України. 

Ніхто не сперечається із тим, що реформи в цій сфері через низку об’єктивних та суб’єктивних причин відбуваються доволі повільно. Інколи Міноборони та ДОТ доводиться приймати непопулярні рішення. Зрештою, й від помилок ніхто не застрахований.

Однак, для всіх очевидно, що головним бар’єром на шляху до змін і досягнення максимальної прозорості в постачанні продуктів харчування для ЗСУ є шалений супротив декількох компаній, які свого часу монополізували цей ринок, і вважали, що зробили це назавжди. 

Image

Такі фірми, як "Трейд Граніт Інвест", "Актив Компані", "Гранд Консалт" і дотичні до них, роками вибудовували під себе схеми освоєння мільярдів гривень бюджетних коштів на харчах для української армії. Навіть численні скандали із завищеними цінами, завезенням до військових частин неякісних продуктів, і, фактичним, відмиванням грошей тривалий час не могли похитнути становище цих гравців.

"Брудна кампанія" проти Міноборони та ДОТ: до чого тут фірма з сумнівною репутацією, яка намагається заблокувати тендери по харчуванню для ЗСУ15 лют. 2024, 09:14 • 473330 переглядiв

Нова команда Міноборони почала принципово реформувати підходи до організації харчування українських військовослужбовців: було створено державне підприємство "Державний оператор тилу", розпочалася зміна механізму доставки продуктів до військових частин, почалися перші закупівлі окремих видів продуктів напряму у виробників.

Все це стало тим фактором, який об’єднав колись затятих конкурентів на ринку постачання харчів для ЗСУ у їхньому бажанні повернути стару систему, при якій вони почували себе як риба у воді.

Проблема для колишніх постачальників, які стоять за медійними атаками на Міноборони та ДОТ, полягає у тому, що інформаційні вкиди, які вони продукують через свої слухняні рупори, мають короткотривалий ефект через те, що наведені перекручені факти легко спростовуються. Тож, кожна наступна атака є слабшою за попередню.

Саме тому, як стверджують наші джерела, згадані замовники вирішили вдатися до відвертого бруду. Через анонімні  tg-канали будуть поширюватися різноманітні фейки персонально спрямовані проти ключових реформаторів в Міноборони. Одразу їх намагатимуться легалізувати у ЗМІ з акцентом "диму без вогню" не буває.

Якби це були звичні комерційні війни та переділ сфер впливу у якомусь сегменті бізнесу, то можна було б запастися попкорном та із захватом за цим спостерігати.

Але інформаційні атаки та провокації проти Міноборони України під час повномасштабного вторгнення та воєнного стану – це вже не про бізнес, це - про державну безпеку, обороноздатність країни та боєздатність української армії. 

Очевидну вигоду від інспірованого скандалу довкола Міноборони отримає наш ворог. Українське суспільство зараз дуже гостро сприймає усе, що відбувається довкола цієї структури та ЗСУ.

А чутлива тема харчування української армії є чудовою можливістю для російського ІПСО посіяти черговий розбрат в українському суспільстві, понизити морально-бойовий дух наших бійців, налаштувати їх проти командування, та керівництва нашої держави.

Image

Тож, сама по собі у голову приходить думка, що росія не просто буде використовувати ситуацію на свою користь – сценаристи майбутніх провокацій, скоріш за все, сидять у москві. 

Тому виникає питання до колишніх постачальників – чи розуміють вони, що своїми діями, як мінімум, підіграють ворогу? Чи їхній цинізм настільки безмежний, що вони готові сприяти поразці України, щоб потім годувати солдатів окупаційної армії?

У будь-якому випадку ситуація зайшла настільки далеко, що потребує негайного втручання Служби безпеки України, інакше вже скоро може стати пізно… 

Рука кремля: чому за інформаційною атакою на Міноборони може особисто стояти державний зрадник віктор медведчук16 лют. 2024, 09:53 • 440619 переглядiв