Нові мита ЄС на китайські електромобілі залишають лазівку для гібридів
Київ • УНН
Нові тарифи ЄС на китайські електромобілі не поширюються на гібридні автомобілі, що дозволяє китайським автовиробникам продовжувати продавати частково електричні гібриди в Європі за нижчими тарифами, хоча вони стикаються з конкуренцією з боку європейських виробників у цьому сегменті.
Китайські автовиробники можуть продовжувати продавати гібриди в Європу за нижчими тарифами, хоча і стикаються там з конкуренцією з боку європейських конкурентів. Про це УНН пише з посиланням на Politico.
Деталі
Як пише видання, нові мита ЄС на електромобілі китайського виробництва, не поширюються на гібридні автомобілі. Цей виняток дає китайським автовиробникам можливість продовжувати продавати частково електричні автомобілі в ЄС без додаткових витрат - сплачуючи лише поточний 10% тариф на імпорт автомобілів.
Гібридно-електричні моделі продовжують користуватися попитом у європейських покупців на фоні зниження продажів автомобілів у травні. При цьому частка гібридних авто на ринку зросла з 25% у травні 2023 року до 30% за той самий період цього року, згідно з останніми даними Європейської асоціації автовиробників.
Китайські автовиробники вже присутні в цьому сегменті.
Новий завод китайського електромобільного конгломерату BYD в Угорщині, який планується відкрити до 2026 року, буде виробляти як електромобілі, так і гібриди. Цього літа BYD випускає свій перший гібрид для європейського ринку; SEAL U DM-i вже доступний у Великобританії за ціною близько 39 тисяч євро.
Важливо, що такий гібрил не буде обкладатися додатковим митом у розмірі 17,4%, яке стягується з BYD в рамках антисубсидійного розслідування Європейської Комісії. З трьох автовиробників, включених у розслідування, BYD стикається з найменшими додатковими витратами завдяки своїй співпраці зі слідством.
Оскільки продажі електромобілів продовжують падати - цього року кількість нових реєстрацій скоротилася на 12% - гібриди пропонують привабливий шлях для китайських автовиробників, щоб завоювати частку ринку і обійти нові мита.
Але їм доведеться боротися з існуючими автовиробниками, які мають кращі позиції, ніж на ринку електромобілів. Оскільки гібриди зберігають двигун внутрішнього згоряння, європейські виробники оригінального обладнання все ще мають перевагу над багатьма своїми китайськими колегами.
Нагадаємо
Європейська комісія запровадила тимчасові компенсаційні мита на імпорт акумуляторних електромобілів з Китаю в розмірі 17,4% для BYD, 19,9% для Geely і 37,6% для SAIC.
Перший електромобіль Ferrari коштуватиме понад $500 тис.19 черв. 2024, 23:56 • 29227 переглядiв