Алкоголь на карантині: соціологи з'ясували, що стимулювало споживачів

Алкоголь на карантині: соціологи з'ясували, що стимулювало споживачів

Київ  •  УНН

 • 12248 перегляди

КИЇВ. 18 вересня. УНН. В умовах самоізоляції кожен четвертий канадець збільшив споживання алкоголю. Про це свідчать дані соціологічного опитування, проведеного Nanos Research, передає УНН.

Так, про збільшення споживання спиртного заявили 24% канадців у віці 35-54 роки.

Серед головних причин, чому жителі Канади стали більше пити, вказуються нудьга (49%), стрес (44%) і відсутність регулярного графіка роботи (51%).

У гендерному розрізі, чоловіки стали більше пити через нудьгу, а жінки - через стрес.

Тільки 5% опитаних заявили, що не знають причини, через яку стали більше пити.

Відзначимо, що в Україні, уряд подумує підвищити акциз на алкоголь. У парламенті вже висловилися категорично проти цієї ідеї, мотивуючи тим, що подібні кроки заганяють в тінь алкогольний ринок країни, який і так на більш ніж 50% є "сірим".

Нагадаємо, до ТОП-5 надійних українських виробників якісного алкоголю відносяться такі лікеро-горілчані компанії, як: "Баядера - Груп" (ТМ "Хлібний дар"), "Глобал Спірітс" (УДК) (ТМ "Хортиця"), "ЛВН Лімітед" (ТМ "Немірофф"), ЛГЗ "Прайм" (ТМ "Prime", "Др. Житник") і ТОВ "Атлантіс" (ТМ "Грін Дей").