Алкоголь - літрами, і тільки внутрішнього виробництва: що і як п'ють мексиканці
Київ • УНН
КИЇВ. 5 березня. УНН. Мексика посідає перше місце серед країн Латинської Америки за споживанням алкоголю, передає УНН з посиланням на дані аналітичного порталу Statista.
Щорічно жителі країни випивають близько 8,6 млрд літрів спиртних напоїв.
Прогнозується, що до 2022 року річний показник споживання алкоголю в країні становитиме 9,4 млрд літрів.
Грошей на алкоголь мексиканці не шкодують - щоквартальні витрати жителів країни на спиртні напої становлять близько 3 млрд мексиканських песо (153,6 млн дол.)
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Алкогольні традиції: що і як п'ють жителі різних країн
Найпопулярнішим алкогольним напоєм в Мексиці є пиво. Причому, внутрішнього виробництва - на території країни працює 13 пивоварних заводів. Повідомляється, що в минулому році мексиканці витратили на пиво внутрішнього виробництва близько 170 млрд мексиканських песо (8,7 млрд дол.), а споживання на душу населення становило близько 65 літрів.
Також, у Мексиці користується популярністю крафтове пиво. Його виробництво за останні вісім років зросло в 17 разів - до 189 тис. гектолітрів в 2018 році.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Україні виробляють крафтову горілку
Друге місце в списку найбільш популярних алкогольних напоїв в Мексиці займає текіла (міцний алкогольний напій, отриманий шляхом дистиляції ферментованого соку блакитної агави - ред.). Теж внутрішнього виробництва. Так, в минулому році мексиканці зробили 309 млн літрів продукту.
Крім текіли, сік блакитної агави лежить в основі виробництва алкогольного напою під назвою мескаль. У мескаля і текіли багато спільного і настільки ж багато відмінностей. Вважається, що найкраща текіла виробляється в штаті Халіско з особливого сорту агави. Мескаль виробляють в регіоні Оахака біля Тихого океану з 5 сортів блакитної агави. Мескаль міцніший напій, має насичений смак з димними відтінками і маслянисту текстуру. Текіла виробляється на великих заводах, мескаль - на невеликих приватних підприємствах.
Нагадаємо, що одна українська середньостатистична сім'я витрачає на алкогольні напої, в середньому, 93 грн на місяць.
А купують спиртні напої наші співвітчизники переважно - в супермаркетах, кажуть соціологи.
Згідно з даними дослідження, низка горілчаних ТМ в Україні сьогодні демонструє падіння рівня впізнаваності. Серед них - "Хортиця", "Хлібний дар", "Козацька рада", "Воздух", "Absolut", "Мороша", "Перша гільдія", "Перепілка" і ін.
При цьому, стабільністю цього показника може похвалитися бренд "Prime".