Україна та Іспанія разом адаптують систему автоматичної системи зміни ширини колісних пар вантажного рухомого складу під різну колію для західних переходів. Про це повідомляє пресслужба УЗ, передає УНН.
Деталі
Відповідний меморандум, щодо адаптації іспанської технології під потреби України підписаний між Укрзалізницею та оператором залізничної інфраструктури Іспанії Adif.
Одна з важливих задач інфраструктурної команди — вийти на стабільні показники експорту на рівні 2021 року. Вирішення технологічних питань щодо заміни колісних пар суттєво пожвавить товаро- та пасажирообіг з країнами ЄС. В умовах триваючої війни швидкість стає одним з важливих факторів нашої обороноздатності та економічної стійкості
Зазначається, що технологія, раніше розроблена іспанськими залізничниками для переходу колії 1435-1668 мм, буде доопрацьована для автоматичної зміни ширини колісних пар рухомого складу між коліями шириною 1520 мм, 1435 мм та 1668 мм.
Доповнення
Також сторони домовилися разом працювати над залученням коштів Європейського Союзу для реалізації цього проєкту. Планується укласти угоди про реалізацію, що будуть визначати конкретні завдання, терміни тощо.
Крім того, сторони співпрацюватимуть над розвитком високошвидкісного руху в Україні. Для цього буде детально проаналізовано специфіку залізничної інфраструктури європейської мережі, управління рухом та багато інших параметрів для врахування при реалізації проєкту в Україні.
Нагадаємо
Укрзалізниця побудувала зерновоз, сумісний з українською та європейською залізничною колією, призначений для збільшення експорту зерна. Новий вагон-хопер придатний для серійного виробництва.