Так, аналітична платформа для соціальних мереж "Listen First" досліджувала рівень активності 284 алкогольних брендів. Експерти виміряли об'єм відгуків поштою, зростання кількості нових підписників в Facebook, Twitter і Instagram, а також кількість хештегов і згадок про бренд у Twitter.
"Дослідження показало, що в березні 2020 року активність алкогольних брендів в соціальних мережах зросла на 326,51%, в порівнянні з березнем 2019 року", - йдеться в повідомленні.
Експерти також дійшли висновку, що 8 з 10 найбільш успішних постів алкогольних брендів в соцмережах так чи інакше присвячені темі коронавірусу.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Алкогольний бренд Koktebel ділиться в мережі рецептами вишуканих коктейлів
Як повідомляв УНН, на тлі пандемії коронавірусу і карантинних заходів в Італії і США рекордно злетіли продажі алкогольної продукції: від 50% до 240%. Особливо зросли показники придбання алкогольної продукції через інтернет-магазини.
За даними Drinkaware, люди, які сидить в самоізоляції, алкоголем знімають стрес.
В Україні ж, зростання продажів міцного алкоголю в період карантину склало близько 4-5%. При цьому, згідно з показниками Держстату, ми значно збільшили імпорт закордонного вина.
Відзначимо, що експерти прогнозують подальше зростання попиту на алкогольну продукцію серед українців, ціни на яку повільно, але все-таки ростуть.