Запит в Google про "Азовсталь" після заклику Kalush Orchestra на Євробаченні зріс у кілька разів

Запит в Google про "Азовсталь" після заклику Kalush Orchestra на Євробаченні зріс у кілька разів

Київ  •  УНН

 • 139731 перегляди

КИЇВ. 15 травня. УНН. Пошук у Google за запитом "Азовсталь" після заклику Kalush Orchestra на Євробаченні зріс у кілька разів. Про це свідчать аналітичні данні пошукової системи, передає УНН.

Деталі

Представники України на Євробаченні 2022 гурт Kalush Orchestra зі сцени закликали про порятунок "Азовсталі".

Після цього пошук у Google за запитом "Азовсталь" після заклику Kalush Orchestra на Євробаченні зріс у кілька разів. Також користувачі пошукової системи почали цікавитися словом "Маріуполь".

Додамо

Україна стала переможцем “Євробачення-2022”.

Нагадаємо

Після виступу український гурт Kalush Orchestraз звернулись до всіх глядачів конкурсу із закликом врятувати Маріуполь та бійців “Азовсталі”.

За інформацією ЗМІ, організатори “Євробачення” після цього заявили, що розуміють почуття навколо України на даний момент та вважають, що заяви Kalush Orchestra та інших виконавців, які висловлюють підтримку українському народу, мають гуманітарний, а не політичний характер.