Як локдаун вплинув на продаж ковбас та копченого м’яса: розповіли в МХП
Київ • УНН
КИЇВ. 29 січня. УНН. В МХП Юрія Косюка розповіли як локдаун у 2020 році вплинув на продаж ковбас та інших напівфабрикатів, повідомляє УНН.
Цитата:
"У результаті складного середовища в HoReCa (спеціальний бренд, розроблений для індустрії гостинності: готель, ресторан, кафе - ред.) та в роздрібній торгівлі, через локдауни, спричинені COVID-19 у 2020 році обсяг продажів готової м’ясної продукції (ковбас та копченого м’яса) зменшився на 8% та склав 25 392 тонн", - коментують в МХП.
Деталі
Середня ціна за минулий рік зросла на 13% та склала 70,78 грн за 1 кг (без ПДВ). Обсяг продажів напівфабрикатів зріс на 3% (нижче, ніж очікувалось) та склав 19 905 тонн. Середня ціна знизилась на 3% та становила 39,94 грн за 1 кг (без ПДВ).
Довідка УНН: МХП – провідний виробник курятини в Україні з найбільшою часткою на ринку, який володіє та контролює всі етапи виробництва курятини. МХП володіє брендами "Наша Ряба", "Qualiko", "Ukrainian Chicken", "Sultanah", "Assilah", "Секрети Шефа", "Kurator", "Легко!", "Бащинський".