У столичному метро дефіцит працівників близько 20%: які вакансії затребувані
Київ • УНН
У столичному метрополітені не вистачає 20% працівників, особливо технічних спеціальностей. Наразі одна жінка завершила навчання на машиніста електропоїзда та проходить стажування.

У Київському метрополітені дефіцит працівників становить близько 20%. Найбільше підприємство потребує робітничих професій, зокрема це такі вакансії, як машиніст електропоїзда, електромеханік, електромонтер. Разом з тим в метро працює 42% жінок. Про це журналісту УНН повідомили у КП "Київський метрополітен" у відповідь на запит.
"На сьогодні успішно завершила навчання за професією машиніст електропоїзда метрополітену одна жінка. Наразі розпочато стажування з досвідченим наставником машиністом-інструктором перед допуском до самостійної роботи", - йдеться у відповіді на запит.
Повідомляється, що тривалість стажування від одного до трьох місяців, в залежності від комплексних показників готовності машиніста до самостійної роботи.
"У КП "Київський метрополітен" дефіцит працівників становить близько 20%. Найбільше підприємство потребує робітничих професій, зокрема це такі вакансії: машиніст електропоїзда, електромеханік, електромонтер, слюсар, черговий з приймання і відправлення поїздів метрополітену, черговий станційного поста телекерування, електрозварник, токар, фрезерувальник, монтер колії, обхідник колій та штучних споруд, тунельний робітник та інші", - зазначається у відповідь на запит.
Окрім того, у метрополітені повідомили, що станом на 28 лютого на підприємстві працює 42% жінок на таких посадах:
⦁ начальник управління, відділу, сектору;
⦁ начальник дистанцій, начальник станцій метрополітену;
⦁ бухгалтер, економіст , інженер, інспектор;
⦁ чергова станційного поста централізації, черговий біля ескалатора, черговий станційного поста телекерування, машиніст компресорних установок;
⦁ прибиральник виробничих приміщень, електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування;
⦁ маляр, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв звʼязку, електромонтер-релейник, оператор котельні, слюсар-електрик з обслуговування та ремонту ескалаторів;
⦁ дефектоскопіст з магнітного контролю, машиніст крана (кранівник), обхідник колій та штучних споруд, дренажник, тунельний робітник та інші.
Доповнення
У жовтні 2024 року у КП "Київський метрополітен" розповідали, що ще чотири жінки готуються стати машиністками електропоїздів, водночас вони відзначають дефіцит кадрів у низці технічних професій.