МХП розпочала весняну посівну кампанію. У компанії зазначають, що планують засіяти усі наявні площі у 12 областях України. Порівняно з минулим роком у портфоліо МХП зменшили площі посіву кукурудзи, соняшнику та збільшили площі сої і цукрового буряку. Такі зміни зумовлені кон’юнктурою ринку.
Попри війну, у компанії вдало впроваджують точне землеробство та цифровізують агробізнес.
"Точне землеробство - це складова успішного використання ресурсів та відновлювального виробництва, - зазначає Сергій Доброгорський, заступник голови правління з агробізнесу МХП. – Ми - одна з перших компаній, яка почала впроваджувати елементи точного землеробства в Україні - з 2014 року. Нині досконало оперуємо всіма елементами точного землеробства у межах поля і продовжуємо працювати в даному напрямі. Розвиваємо проєкт Digital Agro 360° - це ціла екосистема сучасних та прогресивних рішень, яка оцифровує технологію вирощування зернових на стратегічному та оперативному рівнях".
Довідка
МХП – міжнародна компанія у сфері харчових та агротехнологій, виробник якісних і смачних продуктів харчування, що покращують життя споживачів. Працює у напрямах агро, виробництва продуктів харчування та ритейлу і має дочірні підприємства у Великій Британії, Саудівській Аравії, ОАЕ та країнах ЄС. Акції МХП представлені на Лондонській фондовій біржі. Виробничі потужності компанії охоплюють більшість областей України, земельний банк становить 360 000 га. Важливою складовою агровиробництва МХП є цифровізація та застосування інновацій.