У київському метро запрацювали інформаційні стійки для комунікації із довідковим центром підземки
Київ • УНН
Інформаційні стійки, розташовані на платформах більшості станцій київського метрополітену, тепер дозволяють пасажирам оперативно зв'язатися з інформаційним центром метрополітену, натиснувши кнопку виклику, щоб дізнатися про графік роботи станцій, або отримати допомогу для маломобільних пасажирів.
Відтепер інформаційні стійки, що розташовані на платформах станцій метрополітену, працюють для оперативної комунікації пасажирів із довідковим центром метро. Про це пише УНН з посиланням на заяву КП "Київський метрополітен".
Деталі
Щоб отримати інформацію про роботу підземки, необхідно натиснути кнопку для виклику та дочекатися відповіді працівника центру. Пасажири можуть проконсультуватися, зокрема, з таких питань:
- режим роботи станцій;
- оплата проїзду;
- оплата проїзду;
- укриття на станціях під час повітряної тривоги;
- супровід маломобільних пасажирів;
- перевезення багажу;
- пільговий проїзд;
- повідомлення про виявлення забутих/залишених речей;
- звернення про виклик швидкої допомоги для пасажира;
- працівника станції або поліції при позаштатній ситуації тощо.
Інформаційні стійки розміщені на платформах усіх станцій метрополітену, окрім станцій "Гідропарк", "Лівобережна", "Чернігівська" і "Лісова". А на станціях "Дніпро" та "Дарниця" вони розташовані у вестибюлях.
Доповнення
Зазначається також, що на інформаційних стійках відображаються: схема ліній метрополітену, нумерація виходів зі станції, вигляд станції зовні, карта вулиць та інформація про курсуючий наземний транспорт.
Нагадаємо
Міський голова Києва Віталій Кличко заявив, що близько 40% від загального обсягу робіт з укріплення та ремонту тунелю метро "Деміївська" вже виконано. У кінці літа може бути повністю відновлений рух між станціями "Деміївська" і "Либідська".