У Британії зародилася мода на коктейльні онлайн-вечірки

У Британії зародилася мода на коктейльні онлайн-вечірки

Київ  •  УНН

 • 10321 перегляди

КИЇВ. 13 травня. УНН. В умовах карантину третина британців влаштовує коктейльні онлайн-вечірки "на дому". Про це свідчать результати опитування, проведеного компанією з виробництва напоїв Bacardi, передає УНН з посиланням на thespiritsbusiness.com.

Так, найпопулярнішим напоєм для приготування коктейлів у Британії є горілка. За нею йдуть джин і ром.

"Свою перевагу горілці, як основі для коктейлю, віддають 35% опитаних, джину - 33%, рому - 23%", - йдеться в повідомленні.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Україні презентували нову преміальну горілку

Опитування також показало, що 43% респондентів готують коктейлі в домашніх умовах з тих пір, як в країні ввели карантин (23 березня).

"Понад чверть респондентів (27%) заявили, що вони будуть продовжувати проводити віртуальні коктейльні вечірки з друзями та сім'єю після закінчення карантину", - йдеться в повідомленні.

Окрім того, 29% респондентів заявили, що вони п'ють приготовані коктейлі зі спеціальних келихів.

"А 27% опитаних використовують шейкер для приготування коктейлів", - йдеться в повідомленні.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Готові коктейлі в пляшках як тренд барної індустрії світу

В інтернет-опитуванні взяли участь 1 тис. 17 осіб, у віці від 25 до 65 років.

Опитування було проведено в період з 8 по 11 травня, напередодні Всесвітнього дня коктейлів (13 травня).

Нагадаємо, як повідомляв УНН, один з провідних українських виробників випустив лінійку популярних готових алкогольних коктейлів у пляшці.