Spotify збирається конкурувати з реміксами на TikTok: дозволить користувачам спробувати себе у ролі діджеїв - WSJ

Spotify збирається конкурувати з реміксами на TikTok: дозволить користувачам спробувати себе у ролі діджеїв - WSJ

Київ  •  УНН

 • 87779 перегляди

Read in English

Spotify розробляє інструменти, які дозволять підписникам прискорювати, об'єднувати та редагувати пісні, компенсуючи артистам і лейблам за змінені версії, що транслюються на платформі, з метою залучення молодих користувачів і отримання нових доходів.

Компанія потокового аудіо Spotify розробляє інструменти, які дозволять підписникам прискорювати, об'єднувати та іншим чином редагувати пісні своїх улюблених виконавців, з посиланням на людей, знайомих із ходом дискусії, повідомляє The Wall Street Journal, пише УНН

Деталі

"Це ставка на майбутнє споживання музики, яка, як сподівається Spotify, поглибить взаємодію з користувачем та приверне увагу молодих користувачів, а також принесе новий дохід артистам", - вказує видання.

Фани, особливо люди у віці від підліткового до 20-річного віку, регулярно змінюють пісні для соціальних мереж, додаючи свій власний стиль, а потім об'єднуючи фрагменти, що найбільше запам'ятовуються, у вірусні танцювальні челенджі, навчальні відео та меми. Але артисти та лейбли не часто отримують гроші за змінені версії своїх пісень, які складно відстежити і які часто розповсюджуються на різних платформах, включаючи TikTok та Instagram Reels, зазначає видання.

За словами джерел, правовласники - лейбли, видавці та артисти - отримуватимуть компенсацію, коли фани транслюватимуть модифіковані версії їхньої музики на Spotify.

Згідно з планами, які обговорює Spotify, нові інструменти можуть бути своєрідною функцією відтворення, при цьому користувачі вирішуватимуть, наприклад, на якій швидкості вони хочуть слухати пісню. Користувачі потенційно зможуть зберегти свої кращі версії у віртуальних колекціях для повторного прослуховування.

Ці зусилля, пише видання, - це можливість для Spotify відвоювати час прослуховування, яким він досі поступався таким соціальним платформам, як TikTok. За даними компанії Pex, що займається технологіями ідентифікації контенту та даними, у 38% пісень у TikTok в 2023 році була змінена швидкість або висота тону, у порівнянні з 25% в 2022 році.

Музика Тейлор Свіфт повернулася до TikTok - перед виходом її нового альбому12 квіт. 2024, 13:50 • 62272 перегляди

Деякі з найбільш базових функцій, над якими працює Spotify, наприклад, прискорення та уповільнення, як пише видання, швидше за все, будуть доступні постійним підписникам, які зазвичай платять 10,99 долара на місяць. Більш просунуті функції модифікації пісень можуть стати частиною нового дорожчого плану Supremium, який розробляє Spotify.

Хоча обговорення цих інструментів ще тільки почалися, а ліцензійні угоди ще не розроблені, ціль полягає в тому, щоб дозволити користувачам ділитися своїми модифікованими треками через Spotify, а не на зовнішніх платформах, таких як соціальні мережі.

Довідково 

Spotify є найбільшим у світі сервісом потокової передачі музики, що відвідують 500 мільйонів користувачів на місяць.