Музика Тейлор Свіфт повернулася до TikTok - перед виходом її нового альбому
Київ • УНН
Музика Тейлор Свіфт повернулася в TikTok напередодні виходу її нового альбому, в той час як суперечка Universal Music Group з платформою залишається невирішеною.
Відома американська співачка Тейлор Свіфт, схоже, досягла угоди з TikTok, щоб повернути свою музику на платформу якраз до випуску її нового альбому The Tortured Poets Department, повідомляє Wired, пише УНН.
Деталі
Коли в січні музика Universal Music Group була видалена з бібліотеки TikTok, багато творців з платформи були приголомшені, побачивши, що їхній архів минулих відео з певними піснями "замовк", зазначає видання.
"У затяжній контрактній битві між TikTok та Universal Music Group гучний виняток було зроблено для Тейлор Свіфт. Деякі з її пісень знову стали доступними в TikTok у четвер, всього за тиждень до виходу останнього альбому Свіфт The Tortured Poets Department", - пише видання.
Як вказано, залишається незрозумілим, яких заходів було вжито для повернення її офіційної музики і як довго вона залишатиметься на платформі соціальних мереж.
"Чи означає це, що альбом The Tortured Poets Department можна буде використовувати для відео на TikTok? Це неясно", - ідеться у публікації.
Біллі Айліш, ще одна велика артистка UMG, невдовзі просуватиме свій майбутній альбом May's Hit Me Hard and Soft, але шанувальникам Айліш доведеться почекати, щоб побачити, чи повернеться її музика до TikTok, до того, як він з'явиться, зауважує видання.
Більшість артистів UMG були відсутні в TikTok майже 10 тижнів, що, як зазначається, значно змінило те, що робив користувач на платформі, і відкрило можливість артистам не від UMG, таким як Бейонсе, стати вірусним за допомогою алгоритму TikTok.
Залишається загадкою, коли вирішиться давня суперечка щодо угоди між TikTok та UMG. Будучи однією з найбільших звукозаписних компаній у світі, UMG, яка видаляє пісні з TikTok, вплинула на кар'єру багатьох визнаних артистів, а також зірок, що сходять. Багато артистів висловили розчарування таким кроком, часто посилаючись на зрив маркетингових планів або зменшення охоплення аудиторії. Представник UMG не одразу відповів на прохання про коментарі.