Новий онлайн-супермаркет перевершив  Amazon і Walmart

Новий онлайн-супермаркет перевершив Amazon і Walmart

Київ  •  УНН

 • 600647 перегляди

КИЇВ. 22 лютого. УНН. Новий онлайн-супермаркет перевершив Amazon і Walmart і став найзавантаженішим додатком у США, передає УНН з посиланням на CNN.

Деталі

Нова платформа онлайн-покупок, яка пов'язана з одним з провідних роздрібних продавців Китаю, стала найзавантаженішим додатком у США, обігнавши Amazon і Walmart.

Це платформа під назвою Temu, бостонський інтернет-магазин, власником якого є китайський гігант соціальної комерції Pinduoduo.

За даними Coresight Research, Шеїн вважається одним із конкурентів Temu. Він стоїть поряд з американським дисконтним рітейлером Wish і AliExpress, що належить Alibaba.

Temu був запущений минулого року материнською компанією PDD, зареєстрованою в США, раніше відомою як Pinduoduo. Компанія офіційно змінила назву лише цього місяця.

Pinduoduo, дочірня компанія PDD, є однією з найпопулярніших платформ електронної комерції у Китаї, що налічує близько 900 мільйонів користувачів.

На сайті Temu є інформація про те, що компанія використовує "велику та глибоку мережу своєї материнської компанії", яка була побудована за ці роки, щоб пропонувати широкий спектр доступних якісних продуктів".

За словами Ейба Юсефа, старшого аналітика компанії Sensor Tower, у четвертому кварталі минулого року в США кількість встановлень додатка Temu перевищила кількість установок для Amazon (AMZN), Walmart (WMT) та Target (TGT).

У листопаді Temu злетів на вершину чартів додатків магазинів у США, де і зараз займає перше місце.

Доповнення

Yousef заявив, що компанія особливо успішно залучала нових користувачів, пропонуючи надзвичайно низькі ціни та швидкі пропозиції у додатку, наприклад, знижку 89% на певні товари.

Фірма вже придивляється до нових країн. Цього місяця Temu повідомив у Твіттері, що планує вийти на ринок Канади.

Асоційований партнер консалтингової фірми Kearney Майкл Феліч, сказав, що Temu виділяється тим, що продає товари без високих націнок.

"Можливо, Temu оголює порожнє місце на ринку, де бренди виробляють товари з надзвичайно низькою собівартістю, а в ланцюжку створення вартості надто багато роздутих витрат переходять на маржу", - сказав Феліч.