На розвиток Нової української школи використали понад 300 млн субвенції - Шкарлет

На розвиток Нової української школи використали понад 300 млн субвенції - Шкарлет

Київ  •  УНН

16 вересня 2020, 13:09 • 10709 перегляди

КИЇВ. 16 вересня. УНН. В Україні станом на 1 вересня на розвиток Нової української школи використали 301 млн 233,6 тис грн коштів субвенції. Про це повідомив т.в.о. міністра освіти і науки Сергій Шкарлет під час селекторної наради із заступниками голів ОДА та керівниками обласних департаментів освіти і науки, передає УНН із посиланням на пресслужбу МОН.

"Станом на 1 вересня 2020 року області використали 301 млн 233,6 тис грн коштів субвенції на розвиток Нової української школи, що становить 40,3% від профінансованого розміру субвенції", - сказано у повідомленні.

Зазначається, що загалом у 2020 році субвенція на розвиток Нової української школи становить 1 млрд 60 млн грн.

“Кошти виділено на закупівлю засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи; інвентарю для фізкультурно-спортивних приміщень, засобів навчання, зокрема навчально-методичної та навчальної літератури, зошитів з друкованою основою для пілотних шкіл; підвищення кваліфікації педагогічних працівників та проведення супервізії. Прохання активізувати роботу в областях з використання коштів субвенції для подальшого впровадження Нової української школи”, – наголосив Шкарлет.

Найкращий показник освоєння коштів – 98,4% – у Одеській області. Більш ніж половину коштів уже вдалося освоїти Сумській (62,6%), Чернігівській (61,8%), Херсонській (57,4%) та Львівській (56,1%) областям.
Низькі показники наразі демонструють Івано-Франківська (6,9%) та Миколаївська (7,5%) області.

Окрім того, т.в.о. міністра освіти і науки повідомив, що в проекті Державного бюджету України на 2021 рік субвенція на Нову українську школу закладена у сумі 1,4 млрд гривень.

Нагадаємо, Міністерство освіти та науки України пропонує до громадського обговорення законопроект “Про освіту дорослих”, який спрямований на законодавче забезпечення умов функціонування освіти дорослих в Україні.