$41.770.05
48.870.07

Майже половина українців пробують нові продукти через знижки - дослідження

Київ • УНН

 • 1467573 перегляди

КИЇВ. 3 квітня. УНН. Майже половина українців пробують нові продукти через знижки, а понад 20% - готові спробувати через цікаве пакування. Такі результати дослідження Kantar Ukraine, пише УНН.

Майже половина українців пробують нові продукти через знижки - дослідження

Деталі

За даними компанії, 45% українців пробують нові продукти через доступні на них знижки, особливо це стосується товарів для дому та бакалії.

Третина споживачів, як вказано, віддають перевагу товарам через їхню новизну – частіше це імпортні продукти, новинки в категорії, чи то алкогольні напої.

Як повідомляється, 21% - спробують нове через цікаве пакування. Особливо це актуально для категорії солодощів.

Довідково

База для дослідження - міське населення, у віці 18-65. Кількість учасників - 1200.

Tesla
$
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
.
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
S&P 500
$
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
,
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Brent Oil
$
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
.
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Gold
$
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
,
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Gas TTF
$
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
.
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9