Майже половина українців пробують нові продукти через знижки - дослідження

Майже половина українців пробують нові продукти через знижки - дослідження

Київ  •  УНН

 • 1467449 перегляди

КИЇВ. 3 квітня. УНН. Майже половина українців пробують нові продукти через знижки, а понад 20% - готові спробувати через цікаве пакування. Такі результати дослідження Kantar Ukraine, пише УНН.

Деталі

За даними компанії, 45% українців пробують нові продукти через доступні на них знижки, особливо це стосується товарів для дому та бакалії.

Третина споживачів, як вказано, віддають перевагу товарам через їхню новизну – частіше це імпортні продукти, новинки в категорії, чи то алкогольні напої.

Як повідомляється, 21% - спробують нове через цікаве пакування. Особливо це актуально для категорії солодощів.

Довідково

База для дослідження - міське населення, у віці 18-65. Кількість учасників - 1200.