Доходи ресторанів зросли на 120% за час війни: хто серед лідерів
Київ • УНН
Доходи ресторанної галузі в Україні зросли на 120% у 2023 році, досягнувши 31,6 млрд грн. McDonald's став лідером ринку з доходом 12,9 млрд грн, а Київ згенерував 72% усіх доходів галузі.
Ресторанна індустрія демонструє стійкість навіть в умовах війни. У 2023 році чистий дохід галузі склав 31,6 млрд грн, а приріст 2023 до 2022 склав 120%. Найбільше заробили ресторани столиці та відомі міжнародні мережі.
Про це повідомляють аналітики YC.Market, передає УНН.
Хто серед лідерів?
Беззаперечним лідером залишається McDonald’s, який заробив 12,9 млрд грн, що становить майже 40% від загального доходу сектору, з приростом 297% порівняно з 2022 роком.
KFC показав дохід у 2,5 млрд грн.Інші великі гравці:
• Пузата Хата — майже 951 млн грн;
• Domino’s Pizza — понад 369 млн грн;
• Сушія — понад 322 млн грн;
• Salateira — майже 289 млн грн;
• ВОГ Кафе (мережа кафе на АЗК WOG) — 174 млн грн;
• Tarrantino Family — 138 млн грн.
Географічне лідерство
Київ залишається центром гастрономічної індустрії, генеруючи 72% усіх доходів галузі (23 млрд грн у 2023 році). На другому місці — Дніпропетровська область із доходом 1,6 млрд грн, а третю позицію займає Львівщина (1,4 млрд грн).
Вплив війни
Найвищий приріст доходів зафіксовано у Донецькій області — 570%, але це дані лише трьох компаній. Значне зростання також відбулося в Херсонській області (+122%) після звільнення регіону. Державна підтримка галузі У 2023–2024 роках компанії ресторанної індустрії отримали майже 1,3 млрд грн із держбюджету.
Найбільше коштів отримали:
ТОВ "Фабрика смаку" (Одеса) — 397 млн грн;
Володимирецький комбінат громадського харчування (Рівненщина) — 273 млн грн;
ТОВ "Лаяр Сіті" (Львівщина) — 81 млн грн.
Також кількість нових підприємців у галузі продовжує зростати. У 2023 році зареєстрували майже 19,4 тис. ФОПів, що на 100% більше, ніж у 2022 році.
Нагадаємо
McDonald's розпочав тестування довгоочікуваного ранкового меню в ресторанах Вінниці. Раніше McDonald’s повідомив про друге поспіль зниження продажів у третьому кварталі через слабкий попит у Франції, Великій Британії, на Близькому Сході та в Китаї.