"З сьогоднішнього дня ми перестанемо приймати рекламу від медіакомпаній, підконтрольних державі. Усі профілі, які потрапляють в цю категорію, можуть продовжувати публічну діяльність в Twitter, але без реклами", - йдеться в повідомленні.
Таке рішення компанія пояснила бажанням "захистити здорову дискусію і вільне спілкування". У заяві підкреслюється, що нововведення не торкнуться ЗМІ, що фінансуються платниками податків, а також присвячених виключно спорту, розваг і подорожей.
В якості критеріїв, за якими визначатимуться державні ЗМІ, Twitter називає "контроль редакційних матеріалів, фінансова залежність, втручання в роботу мовників, редакторів і журналістів, пряме і непряме політичний тиск, а також контроль над процесом створення і поширення інформаційного продукту".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У США хочуть обмежити використання технологій розпізнавання обличчя
Медіакомпанії, що потрапляють в категорію державних, будуть індивідуально сповіщені найближчим часом, відзначається в заяві. Після цього вони зобов'язані протягом 30 днів видалити весь рекламний контент зі своїх акаунтів.
Нагадаємо, Facebook, Twitter і Google співпрацюватимуть для підвищення безпеки у інтернеті.