serial-dyvni-dyva-stav-naipopuliarnishym-serialom-netflix-ta-vplynuv-na-ekonomiku-ssha

Серіал «Дивні дива» став найпопулярнішим серіалом Netflix та вплинув на економіку США

 • 1210 переглядiв

За дев'ять років існування серіал "Дивні дива" подолав позначку 1,2 мільярда переглядів. Цей показник розраховується розподілом загального часу перегляду на сумарну тривалість всіх епізодів — за цим параметром "Дуже дивні справи" перевершили будь-який інший серіал в історії Netflix, включаючи "Венсдей" та "Гру в кальмара", пише УНН з посиланням на Variety.

Стримінговий сервіс Netflix надав повну статистику проєкту перед виходом фінального епізоду, який відбудеться у новорічну ніч.

П'ятий сезон за 25 днів вже набрав 102,6 мільйона переглядів. Серіал ймовірно посяде перше місце у рейтингу найпопулярніших проєктів платформи за перший квартал 2026 року.

Вказується, що з 2016 року виробництво серіалу створило понад вісім тисяч робочих місць у США та принесло американській економіці 1,4 мільярда доларів. Основна частина зйомок проходила в штаті Джорджія, де проєкт забезпечив 650 мільйонів доларів місцевій економіці та задіяв понад дві тисячі підрядників. На другому місці — Каліфорнія із 500 мільйонами вкладу в економіку штату.

Серіал "Дивні дива" побив власний рекорд переглядів фінальним сезоном23.12.25, 11:59 • [views_43720]

Також серіал вплинув на продаж певних товарів. Компанія Kellogg's, що володіє брендом заморожених вафель Eggo — улюбленої їжі головної героїні Одинадцять у виконанні Міллі Боббі Браун, — повідомила про зростання продажів на 14% у четвертому кварталі 2017 року і на 9,4% у перші чотири місяці 2018-го після виходу другого сезону.

Використання пісні Running Up That Hill у четвертому сезоні допомогло британській співачці Kate Bush вперше за кар'єру потрапити до топ-10 США і сталося це через 38 років після релізу треку. Композиція Metallica "Master of Puppets" 1986 року після появи в серіалі вперше увійшла до топ-10 пісень у Великій Британії.

За даними Spotify, серед покоління Z прослуховування пісні Дайана Росс "Upside Down", яка вийшла у 1980 році, зросли на 1250%, а треку Tiffany "I Think We're Alone Now" 1987 року - на 880%. Композиція "Mr. Sandman" групи The Chordettes (1954 рік) показала зростання на 625% серед різного віку.

Примітно, що фінальний епізод 31 грудня покажуть у тому числі у кінотеатрах США та Канади - неочікуваний крок для Netflix, який традиційно орієнтований виключно на стримінг.

Популярні
Новини по темі
У Польщі в ДТП попередньо загинули п'ятеро українців

 • 2282 переглядiв