Американська компанія Apple стала першою у світі із вартістю бренду у понад 1 трлн доларів США. Про це повідомляє Reuters з посиланням на дані дослідження компанії Kantar's BrandZ, передає УНН.
Деталі
Порівняно з минулим роком вартість бренду американського технологічного гіганта зросла на 15%. Загалом виробник популярних iPhone вже третій рік поспіль очолює рейтинг найдорожчих брендів у світі.
Друге й третє місце у рейтингу посідають інші американські техгіганти - Google Alphabet із 753 мільярдів доларів та Microsoft із 713 мільярдів доларів відповідно.
Новачком у цьогорічній топдесятці стала американська компанія Oracle, яка пропонує хмарні сервіси на основі штучного інтелекту. Вона посіла дев’яте місце, вартість бренду компанії зросла на 58% - до 145 мільярдів доларів.
Дослідження охоплювало понад 4,3 млн інтерв’ю зі споживачами про 21 тисячу брендів у 532 категоріях.