Укрзалізниця повертає користувачам втрачені після кібератаки квитки
Київ • УНН
Електронні квитки, придбані до кібератаки, будуть відновлені в облікових записах пасажирів. Укрзалізниця надала інструкцію з відновлення квитка у своєму акаунті.

"Укрзалізниця" трохи оговталася від наймасштабнішої кібератаки й оголосила про початок повернення користувачам втрачених після кібератаки квитків, що були придбані раніше.
Про це повідомляє національний перевізник на своїй сторінці передає УНН.
Деталі
Тепер в облікових записах пасажирів будуть відновлені електронні квитки, які були придбані в застосунку та на сайті Укрзалізниці до кібератаки
Також в Укрзалізниці дали інструкцію з відновлення квитка, придбаного раніше, у своєму акаунті.
Для цього потрібно:
- Зайти у свій акаунт на сайті або в застосунку Укрзалізниці;
- натиснути на банер на головній сторінці, який переведе вас на окрему сторінку перегенерації квитка;
- натиснути кнопку «Завантажити PDF-квиток»;зберегти відновлені квитки на своєму телефоні.
Ми рекомендуємо всім пасажирам додати свою чинну електронну пошту до власних акаунтів у заявку та на сайті Укрзалізниці, оскільки всі нові квитки автоматично дублюються на пошту, якщо вона була вказана в профілі користувача
Нагадаємо
Раніше УНН писав, що повне відновлення ІТ-сервісів "Укрзалізниці" може тривати від 4 до 6 тижнів або навіть місяці. Найбільші складнощі можуть виникнути з налагодженням роботи закупівельної системи, у якій зберігалися також технічні описи всіх позицій компанії.