$42.180.00
49.230.00
Графіки відключень електроенергії

Українців приваблюють екстравагантні алкогольні напої

Київ • УНН

 • 17548 перегляди

КИЇВ. 23 грудня. УНН. На алкогольному ринку України, окрім традиційних напоїв, сьогодні можна зустріти досить екстравагантний товар. Наприклад, один з вітчизняних лікеро-горілчаних заводів випускає чорну горілку, а з-за кордону в Україну везуть синє вино. Експерти кажуть, що це маркетингові ходи, які, як показує практика, подобаються українцям, передає УНН.

Українців приваблюють екстравагантні алкогольні напої

Так, за словами експерта алкогольного ринку Ігоря Товкача, незвичний алкоголь - нішева продукція, але вона привертає увагу споживачів.

"Це такий підхід, передусім, пов'язаний з маркетинговою активністю, яка відповідає бажанням людей спробувати щось нове і незвичайне. Ніколи, наприклад, не куштували, не бачили чорної горілки - а тут вона доступна для покупки, чому б і не спробувати.

Такі напої - вони, як правило, нішеві, мають нішеве значення, яке відрізняє продукт від тотожних категорій. Тобто, це така певна різниця, за допомогою якої просувається напій: "у всіх біла горілка, а спробуйте чорну". І дійсно, є багато людей, які хочуть спробувати новинку, тим більше на свята, щось оригінальне і незвичайне поставити на стіл. І до речі, не тільки у свята - напій відрізняється від інших, і це приваблює", - вважає він.

Товкач каже, що є різні маркетингові стратегії впливу на споживчі переваги.

"І коли у тебе все однакове, то маркетологи, реагуючи на потреби покупця, придумують щось новеньке. Потрібно вносити елемент новизни у звичний для споживача ринок і давати вибір. Як ще змінити горілку? Зробити її без спирту? Це вже буде не горілка, а ось така новинка - вона безумовно приверне увагу", - прокоментував він.

Як писав УНН, чорна горілка в Україні з'явилася торік як лімітована новорічна колекція. Але продукт припав до смаку українцям, і став постійною лінійкою вітчизняного бренду.

Нагадаємо, що у 2016 році іспанці створили перше у світі синє вино.