МХП представила власні кулінарні рішення на міжнародній виставці SIAL 2024

МХП представила власні кулінарні рішення на міжнародній виставці SIAL 2024

Київ  •  УНН

 • 38503 перегляди

Read in English

МХП представила на міжнародній виставці SIAL 2024 власні кулінарні рішення та продукти з доданою цінністю. Компанія демонструвала готові до приготування страви на інтерактивному двоповерховому стенді з VR-зоною.

МХП представила на міжнародній виставці SIAL 2024 власні кулінарні рішення. Фокусом компанії на виставці цього року були продукти з доданою цінністю. МХП демонструвала доопрацьовані продукти на стенді у вигляді 360-градусної двоповерхової будівлі з 3-D екраном та VR-зоною.

Фокусом МХП на цьогорічній виставці були доопрацьовані продукти. Компанія презентувала кулінарні рішення під брендами Qualiko, Ukrainian Chicken, Sultanah, Assilah, мʼясні снеки Chick&Go, які в Україні знають як РябChick, курячу ковбасу Poli, яка виготовляється на підприємстві Рerutnina Ptuj, яке входить до групи компаній МХП. Та й загалом на SIAL 2024 українські фуд-компанії представляли більше продуктів із високою доданою цінністю, а не commodities.

Image

Стенд МХП був виконаний у вигляді 360-градусної двоповерхової платформи з великим цифровим 3D-екраном попереду. Під ним була розташована відкрита кухня, де бренд-шефи МХП демонстрували процес приготування ready-to-cook страв. На другому поверсі розташувалася переговорна зона. Тобто стенд компанії був не просто локацією для зустрічей з клієнтами й домовленостей про продажі й обсяги, а став місцем, де гості виставки бачили різноманітні кулінарні рішення МХП й могли продегустувати їх. І це мало свій ефект — закордонні партнери побачили,  що українські виробники постійно розвиваються та мають чим зацікавити. Крім того, за допомогою зони VR гості стенда могли "відвідати" три найбільші виробництва компанії МХП в Україні та зануритися у повний цикл роботи компанії.

Image

А ще локація МХП на SIAL 2024 стала місцем зустрічі представників української food-галузі, які відвідали виставку. На стенд компанії завітали засновник Volia Agri-Food Park і співвласник та СЕО HD-group Борис Шестопалов, продюсерки New Food Summit Ірина Бондаренко й Алла Ліпінська, комерційна директорка та членкиня правління ПрАТ "Львівський холодокомбінат" Соломія Кукса та інші представники бізнесів з України.

Як кулінарна компанія, яка створює нові кулінарні рішення, впроваджує нові технології та формує культуру споживання якісної та смачної їжі, МХП демонструє світовому food-ринку, що українські виробники можуть бути конкурентоздатними на міжнародній арені.